Hospitaal

Nederland, Maastricht

Wandelpauze
Hallo, ik wil even graag een berichtje sturen. Dit voorjaar zal er helaas geen wandeltocht voor mij inzitten. Misschien weet je het al, maar toch nog even in het kort eat er gebeurd is. Rind vorig jaar is er blaaskanker bij mij ontdekt. In december ben ik geopereerd waarbij gezwellen in de blaas van binnenuit zijn verwijderd. Helaas kwaadaardig en te diep in de wand van de blaas ingegroeid. Maar goede nieuws is dat er geen uitzaaiingen zijn. De beslissing werd gemaakt dat mijn blaas verwijderd zou worden en dat ik een stoma zou krijgen. Heftig, maar ik kan er wel een normaal leven mee leven.
Ik heb nu net de operatie achter de rug en mag nog een tijdje in het ziekenhuis blijven. Het gaat overigens goed met me. Het is zeker dat ik dus dit voorjaar niet in staat ben om een wandeltocht te maken. Heel misschien in het najaar, maar dat ik kan nog helemaal niet inschatten of dat reëel is.
Ik weet wel al wat het gaat worden. Ik ga samen met Alex (vriend en ex-collega) onze langgekoesterde wens vervullen. We gaan dwars door Schotland langs de muur van Hadrianus. We wilden dat al een tijd geleden doen en steeds kwam er iets tussen. Nu hebben we afgesproken dat we het gewoon gaan doen en we gaan elkaar gewoon er doorheen helpen. Dit wordt een heel mooi avontuur !!!
Maar voor nu zal het even stil blijven vanuit mijn kant, maar dat is tijdelijk !!
Voor nu ga ik eerst herstellen en ter zijner tijd horen jullie weer van mij.
Groetjes Frans.

Je bent een topper Frans!!! Heel veel sterkte de komende tijd!!!

Martin 2024-03-05 11:40:16

Wat een "klote" nieuws Frans. Heel veel sterkte klinkt zo heftig maar wij gunnen jou en je familie alle goede en gezellige dingen die op jullie pad komen. Een goed herstel, denk aan alle positiviteit, maar zo ken ik je wel. Hele mooie reizen/wandelingen in de toekomst!!! Een dikke knuffel van ons 2.❤️🙂

Nicole en Huub 2024-03-05 11:43:49

Frans wat 'n heftig nuijts. Schrik heij toch wel ff vaan. Hiel väöl sterkte, zörg good veur diech zelf. Dats ste meh weer gaw op d'n stekke bis. Dikke knoevel 🍀❣️💋

Maud 2024-03-05 11:45:50

Sterkte Frans, mooie uitdaging om naar toe te leven. Voor nu een voorspoedig herstel gewenst!

Eric 2024-03-05 11:46:19

Even schrikken en slikken… Toch ook goed nieuws dat ze je hebben kunnen helpen en er geen uitzaaiingen zijn. Blijf positief en houd vooral je vrolijkheid vast! Sterkte met je herstel en groetjes uit Bayern.

John 2024-03-05 11:48:47

Hallo Frans, wat een k......nieuws. Is idd heel erg schrikken. Heel veel sterkte en knap hopelijk goed op. Ook voor de rest van de familie heel veel sterkte. 😢🤞

Harry 2024-03-05 11:51:30

Je had het al verteld dus geen verrassing. Wel dat het een stoma is geworden. Vervelend maar goed te doen. Mijn schoonbroer heeft er ook 1 sinds eind vorig jaar en was er vlug aan "gewend". Goed dat je al weer aan het plannen bent. Neem vooral de tijd voor je herstel. Ik zie uit naar je eerstvolgende verslag.

Johan 2024-03-05 11:53:47

Heftig nieuws Frans maar gelukkig mooie plannen voor dit najaar. Sterkte!!!

Tom 2024-03-05 12:04:03

Hoi Frans, Wat een vervelend verhaal. Maar jou kennende met al je positiviteit en strijdlust gaat dit allemaal goed komen. Eerst maar even rustig aan doen en aan jezelf denken. Die muur van Hadrianus ligt er al effe en waarschijnlijk ook later dit jaar nog.

Wiel 2024-03-05 12:04:34

Alweer hele mooie plannen op het programma!! Veel sterkte met je herstel Fans 🍀

Caren 2024-03-05 12:20:06

Hoi Frans, dat is toch behoorlijk schrikken. Fijn dat de operatie achter de rug is en de vooruitzichten positief zijn. Heel veel beterschap en hopelijk kunnen jullie de wandeling in het najaar samen maken.

Carola 2024-03-05 12:30:15

Goed om te horen dat je alweer mooie plannen hebt gemaakt. Succes met je herstel. We missen je nu al .

Carola Delea 2024-03-05 12:30:56

Jeetje Frans, heftig verhaal! Wij wensen jou een goed herstel en veel plezier met het maken van jullie reisplannen! Kumt jot wa!

Peter en Marga 2024-03-05 12:58:06

Maar Frans, dat is ff schrikken. heel veel succes en -go for it- :-) mooi om te zien dat je al plannen aan het maken bent. Trouwens ben jij nog aan het werk?

Mieke 2024-03-05 13:04:28

Dat is schrikken Frans wij wensen je heel veel beterschap en doe t rustig aan eerst herstellen en positief blijven. Mooi dat je al weer aan t plannen bent nogmaals beterschap

Inge 2024-03-05 14:03:09

Franske, de eerste stap naar herstel is gezet, doorwandelen met goede moed naar het begin van de muur van Hadrianus en er dan als een jonge god overheen springen. Daar gaan we voor. Veel sterkte en goede moed voor jullie allen. Dikke knuffel.

Myriam en Ger 2024-03-05 14:09:06

Hoi Frans, hier schrikken wij van. Heel veel beterschap en veel sterkte ook voor Marianne en de kinderen. Groetjes Eugene en Marjo.

Eugene 2024-03-05 14:26:52

De ingreep is achter de rug, heel mooi! Gedraag je de komende tijd in het ziekenhuis. Denk dat je volgend seizoen een paar wedstrijden van Roda mist in de eredivisie. Dan ben je vast in Schotland aan de whiskey. Een goed vooruitzicht!

Peter Riesebos 2024-03-05 15:47:20

Frans sterkte met het herstel en wandelen in Schotland gaat je zeker lukken. Hou je taai.

Herman 2024-03-05 15:59:28

Dag Frans, Dat is natuurlijk wel nieuws dat binnenkomt. Ik wens je het allerbeste toe.

Filip 2024-03-05 17:11:01

Jemig Frans, een heftige tijd achter de rug. Een voorspoedig herstel en dat je daarna nog veel kilometers mag wandelen.

Brigitte 2024-03-05 18:27:04

Miljaar Frans, is dat effe schrikken! Gelukkig ziet de toekomst, ondanks dit vreselijk nieuws, er weer hoopvol uit voor jou. Ik hoop oprecht weer snel, dit najaar, van jouw reisverslagen te mogen genieten. Met jouw optimisme en doorzettingsvermogen gaat het herstel zeker voorspoedig lukken! Een voorspoedig herstel gewenst en het allerbeste! Groetjes Frans

Frans v M. 2024-03-05 18:48:15

Iech wis 't al.. meh toch... diech bis 'ne pinhawwer, geit weer hielemaol good kaome. Dikke knoevel 💝

Jacqueline 2024-03-05 20:12:46

Hoi Frans, Met volleyballen waren we vroeger niet klein te krijgen. Houden zo! Heel veel sterkte met je herstel. Met het vizier op je volgende doel: de muur van Hadrianus. Ook veel sterkte voor Marianne. Groetjes,

Ger (en Myriam) 2024-03-05 20:58:07

Wow Frans, dat is heftig man. Knap goed op en die wandeltocht in Schotland zal er zeker komen. "Sjterrekte en veer zeen us"

Gerard 2024-03-05 23:41:26

Nou Frans, dat is niet niks zeg. Wat super dat je er zo mee omgaat. Zal zeker meespelen bij het herstel. Wat al eerder is genoemd, je bent en blijft een topper en zo zal je het nieuwe doel gaan halen. Wens je vooral veel beterschap en we lezen het wel wanneer je aan je nieuwe avontuur gaat beginnen. Groetjes uit Brunssum.

Silvia 2024-03-06 08:21:11

Heel veel sterkte Frans!

Leo Senz 2024-03-06 14:34:17

Tjonge Frans, heftig nieuws maar hopelijk blijft het hierbij en kan je je plannen gewoon verwezenlijken! Beterschap en sterkte Frans!

Bert 2024-03-06 14:44:04

Frans wat zijn wij opgelucht dat die eerste grote stap is gemaakt. Nu rustig werken aan je herstel. Dan zullen er nog mooie wandelingen in de toekomst gemaakt worden. Dat zie ik zeker gebeuren. Ps er zijn er niet veel aan wie ik mijn man uitleen.😀

Katja 2024-03-06 19:00:23

Heel veel sterkte Frans. Goed om te horen dat je al weer plannen aan het maken bent voor in het najaar. Ik wens je een voorspoedig herstel. 🍀🙏

Eltje 2024-03-07 13:41:36

Wil me graag aansluiten bij al die bovenstaande wensen voor een herstel, dat voorspoedig mag verlopen. Een hartelijke groet vanaf de andere kant van "onze" gaard. Ook voor Marianne en de rest van jullie gezin het allerbeste toegewenst door Jan en Anke.

Anke 2024-03-07 20:45:35

Hoi Frans. Was ff benieuwd hoe het nu met je gaat.