Etappe 3: koud, nat en zwaar

Spanje, Tineo

Gisteravond zijn we met alle mensen die in de Albergue sliepen lekker gaan eten. Het was een internationaal gezelschap. Als ik van mij uit met klok meega: een Canadese, een Spanjaard, een Amerikaanse, een Zweedse, een Oostenrijker en gen spotte nog een Spanjaard. Hele leuke avond gehad.
Zoals de voorspellingen al zeiden zag het er vanmorgen niet goed uit. Druilerig met redelijk wat wind. Vies dus.
Maar ja, wat moet je. Op pad dus. Ongeveer 20 km moest vandaag gelopen worden met veel bergop.
Op zich viel me de zwaarte nog wel mee, maar al die andere elementen dus niet. Het regent, dus daar kleed je je op, maar door het klimmen ga je weer zweten. Zweten en wind levert weer kou op. En dat zijn de ingrediënten voor een rotdag.
De uitzichten boven zouden normaal geweldig zijn, maar door de laaghangende wolken zag je er bijna niets van. Dus ook dat viel tegen.
Dan het voortdurende gevecht met de modderpaden tenslotte en je dag is compleet.
Niets positiefs te melden dan? Jawel, na deze rotdag heb ik me verwend op een kamer in een hostel met onbeperkt warm water. Heerlijk toch ๐Ÿ˜
Morgen wordt weer een natte dag, maar gelukkig wel wat warmer.

Het zit niet mee deze keer. Gelukkig blijven de leuke contacten, en het hostel met het warme bad heb je je echt verdiend!! Duimen dat het morgen allemaal wat beter is ๐Ÿ‘

Elly 2018-05-13 15:09:29

Weer super gedaan Frans. Nu lekker ontspannen. Mooie foto's weer.

Harry 2018-05-13 15:11:52

Vandaag dan lekker slapen in een Hostel en hopelijk de komende week beter weer

Inge 2018-05-13 15:26:55

Lees nog niets over spierpijn. De elementen kun je niet veranderen. Jammer van de vergezichten maar nog een paar dagen te gaan.

Johan 2018-05-13 15:39:52

6graden is inderdaad niet erg lekker en zo te zien lekker baggeren door de modder. Geniet dan nu maar van een lekker bad en hopelijk vanavond weer fijn gezelschap. Je moet er wat voor hebben he!๐Ÿ˜ฒ

Saskia 2018-05-13 16:15:06

Maar het blijft mooi ondanks de modder etc etc, en ook als er gevraagd wordt over het pelgrim zijn, als je tot de enkels in de blubber staat is het wel wat verder te zoeken. Buen Camino

Gert 2018-05-13 17:33:09

Leuk en gezellig zo samen eten. Pffff, maar dan de volgende dag.....dat viel niet mee. Maar ondanks dat toch heel mooie foto's Frans. Hoop voor jou op beter weer morgenโ›…๏ธ๐ŸŒค Maar nu eerst genieten van de lekkere warme douche en een bed op een kamer(tje?) helemaal voor jou alleen. ๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€die zijn vast voor morgen๐Ÿ™‹

Ria 2018-05-13 19:20:11

Heey Frans, Je hebt het toch maar weer gedaan, ondanks de zware modderige tocht vandaag. Goed gedaan ๐Ÿ‘๐Ÿ‘‹ Hopelijk wordt het vanavond net zo gezellig als gisteravond. Succes morgen ๐Ÿƒ