Etappe 7 (op en af)

Spanje, Viana

Soms hoop je dat hetgeen in het boek staat beschreven niet waar is of overtrokken. Vandaag was dat helaas niet het geval. Op en af ging het de hele dag. Geen kilometers omhoog, maar meer Pietersberg omhoog en weer omlaag, maar dan wel aan de steile kant. Dat dan een keertje of 5 en dan ben je wel gaar.
Harry heeft me er aan herinnerd, dodenherdenking gisteren. Vreemd, hier ben je alle besef van tijd kwijt en het enige belangrijke is hoe je weer een dag overleeft. Ik heb zelf al veel pijntjes, maar trof gisteren iemand waarmee ik in Saint Jean gestart ben. Oh mijn god, dat was geen lopen meer maar strompelen.
Maar ja, dit is de Camino en geen vakantie. Lijden hoort erbij.
Ik probeer wel te luisteren naar mijn lichaam en heb me 2 nachten in een hostel geboekt. Ga dus een rustdag nemen voordat het mis gaat.
Vandaag was overigens een vervelende regenachtige dag. Gelukkig was ik net op tijd binnen voordat het onweer begon.
Enkele foto's heb ik toch nog genomen.
Dus niet tot morgen, maar tot overmorgen.

Dat is balen Frans... Hopelijk brengt de rustdag weer nieuwe energie voor je spieren !

Sabine 2017-05-05 15:59:25

Goeie beslissing, een rustdag ertussen; je lichaam zal je dankbaar zijn; Beentjes hoog, lekker eten en drinken, je hebt het verdiend! Weer mooie foto's trouwens!!

Elly 2017-05-05 16:01:18

Goed Frans dat je naar je lichaam luistert en rust neemt. Blijf wel wat bewegen want anders gaat het vast roesten. Succes geniet van je vrije dag en tot zondag.

Harry van Aalst 2017-05-05 16:03:38

Luister naar je lichaam. Een dagje rust is niet verkeerd. Zo kun je er tenslotte ook van blijven genieten!

Wibo 2017-05-05 16:13:01

Geniet van je rustdag en dan zondag hopelijk beter weer ook bij ons laat de zon op zich wachten

Inge 2017-05-05 16:51:58

Wijs besluit Frans, ff je gemak houden!! Verzorg je goed, dan kan je er overmorgen weer tegenaan 😊

Nelis 2017-05-05 16:52:34

Een rustdag kan wonderen doen. Geniet ervan, ontspan lekker dan ben je zondag weer fit.

Carola 2017-05-05 17:00:00

Ik zeg het zó vaak: iedereen kan vanalles zeggen en vinden; je móet luisteren naar de signalen die jouw lichaam afgeeft! Niks méér en niks minder dan dat. Je doet het SUPER goed; nu even rusten en dan weer goed verder!

Marianne 2017-05-05 17:01:03

Paar dagjes niet gelezen dus nu alles even ingehaald. Moet even wat tijd besteden aan mijn "model" voordat die weer vertrekt 😉. Mooie foto's en wat een wandeling zeg. Vind het geweldig dat je dit doet, ik zou het niet kunnen. En inderdaad even rusten kan geen kwaad. Kuier morgen lekker op je gemak wat door de omgeving, geniet van de rust en het eten en drinken. Voor zondag al vast veel succes.

Paula 2017-05-05 17:24:42

Good vaan diech um unne rusdaag te pakke, höbste ouch nudig en daan kinste euvermörge weer vol de tege. Sjiek totste toch nog de pufs höbs um foto's te make. Geneet vaan d'nne "vrije" daag, rös lekker oet, laot alles smake.... en tot de volgende etappe !!!!

Maud 2017-05-05 19:28:06

Heel verstandig om een dag rust te nemen. Je lichaam zal je er dankbaar voor zijn. Geniet van je welverdiende rust. Zondag weer fris en fruitig op pad. Mooie foto s heb je weer gemaakt.

Marlies 2017-05-05 20:14:10

Wat jammer toch dat het zo regenachtig is. Wat een prachtige foto's Frans, knap dat je daar de tijd kunt vinden. Rust lekker uit. Nico stelde voor dat je dan maar links af moet slaan onze kant op want hier schijnt de zon😂😂🙋🏼

Ria 2017-05-05 20:24:19

Goed idee om een rustdag in te lassen Frans.Je moet goed naar je lichaam luisteren om blessures te verkomen.Groetjes

Theo en Karin 2017-05-05 20:59:03

Hee Frans, ik hoop dat je een leuke rustdag hebt gehad en de rust je goed gedaan heeft. Ik zag dat het weer goed is nu en de komende dagen. Veel wandelplezier.