Reisdag 2

Spanje, Oviedo

Vanmorgen om half 9 in de bus gestapt en om half 1 aangekomen in Oviedo. Ik had gerekend op een rit van dik 2 uur, maar dat werd dus wat langer omdat regelmatig een of ander dorp werd aangedaan om nog iemand te laten instappen.
Maar ja, het weer was niet denderend dus eigenlijk maakte het niet uit.
Nadat ik in het hotel ingecheckt was ben ik Oviedo gaan verkennen, en jawel hoor. Het zonnetje brak door en het werd toch nog zo’n 20 graden.
Ik ben naar de kathedraal San Salvador gegaan waar in de heilige kamer onder andere de zweetdoek van Christus bewaard wordt waarmee zijn gezicht na de kruisiging zou zijn afgeveegd. Indrukwekkende kathedraal.
Nog een (electronisch) kaarsje aangestoken. Filip, je weet waarom 👍

Verder nog wat rondgestruind en in het prachtige stadspark lekker uitgerust.
Morgenvroeg gaat het dan gebeuren. De eerste etappe. Gelukkig zitten hier nog niet vee hoge bergen in, dus kan ik nog wat warm draaien. Ik heb inboedel geval de routeaanduiding al gevonden.
We gaan het zien.
Tot morgen.

Succes morgen en hopelijk heerlijk weer om te lopen.

Marlies 2018-05-10 18:06:34

Succes Frans...

Johan 2018-05-10 18:06:43

Fijn dat het weer redelijk is. Vandaag dus nog rustig en vanaf morgen het echte werk😅. Sterkte alvast en tot morgen.

Elly 2018-05-10 18:07:36

Mooie foto's succes morgen met de start.

Gert 2018-05-10 18:26:06

Leuke plastic-zak Frans😁

Mieke 2018-05-10 18:44:45

Lekker zo'n laatste rustige dag. Voor morgen veel plezier en succes.

Harry 2018-05-10 19:07:27

Hoop dat het weer beter wordt. In heel Spanje, dus hier ook, is het wisselvallig en zeker te koud voor de tijd van het jaar. Enfin ik wens je veel☀️ en weinig🌧⛈ de eerst komende weken.🙋

Ria 2018-05-10 19:24:52

Veel plezier met de start morgen Frans

Inge 2018-05-10 20:58:54

Zet ‘m op morgen, Frans. We zullen aan je denken morgen ergens vanuit een pub in Cardiff 😜. Succes!

Margje 2018-05-11 07:48:10

Bedankt Frans en veel succes gewenst. Ik volg je op de voet.