Etappe 6 (de pijn begint)

Spanje, Los Arcos

Gisteravond heerlijk gegeten in de Albergue. Er was Paella gemaakt (een hele grote) waarvan iedereen kon opscheppen. Lekker.. Zat met een Argentijn, Zuid-Afrikaan en een Australiër aan tafel. De avond van ons leven gehad, geweldig !!! Wat een humor op zo'n korte tijd.
Vanmorgen maar eens vroeg er vandoor gegaan, want ik moest nog een stukje inhalen. Al gauw vest uit want het begon flink warm te worden.
Weer veel mooie plaatjes gezien en uiteraard mijn favoriete plekje. Als jullie de foto zien weet je wat ik bedoel.
Voor nu moet ik mee echt goed gaan insmeren want met mijn bovenbeen gaat het niet goed.
Ben nu ondergedoken in een Oostenrijkse Albergue. Veel Duitsers.
Morgen zou het gaan onweren. Eens kijken.

Rust lekker uit, wij gaan door met "werken". 😎

Marianne Consten 2017-05-04 14:51:45

Rust lekker, wat zijn de plaatjes toch mooi, kan me voorstellen dat je hiervan geniet, ondanks vermoeidheid. Fijne avond

saskia 2017-05-04 15:04:20

Ha die Frans, Heb je wel wat voor de andere gasten over gelaten van die paella? ;) Leuk om je zo te kunnen volgen. Dappere tocht hoor, respect. Dat wijntje (wijntjes?) zal je vast extra goed gesmaakt hebben na alle inspanning. Lekker bijkomen nu op je onderduikadres met de Duitsers... Zal met de humor wel wat minder gesteld zijn dan de avond ervoor... Groetjes, Margje

Margje 2017-05-04 15:16:40

Ohhhh, daarom ga jij te voet door Spanje, op z'n Hollands gratis 🍷. Nu Frans had je ook bij pns kunnen krijgen. En had je dat wandelend willen "verdienen" Alicante...Guardamar del Segura is maar 36km. dus voor jou een eitje😂😂😂 Ga je bovenbeen goed vertroetelen want er wachten nog vele kilomers. Sukses 🙋🏼 Ps.ph ja Paella kan ik ook voor je(jullie) maken.

Ria 2017-05-04 15:39:00

Leuk, al die internationale medetrampelaars....en duitse humor kan op zijn tijd ook leuk zijn Fijne middag en avond nog en weer succes voor morgen. Hopelijk houd je het droog ☂️

Elly 2017-05-04 15:41:12

Hopelijk hebben ze in de Albergue nog wijn voor je om de pijn weg te drinken. Heel bijzonder om juist vanavond met de Duitsers samen te zijn. Kunnen jullie samen herdenken.

Harry van Aalst 2017-05-04 16:58:40

Een Argentijn, een Zuid-Afrikaan en een Australiër aan één tafel is bijzonder. Een Limburger erbij maakt het uniek😉Heel leuk om je dagelijkse reisverslag te lezen! Veel succes en plezier nog!!

Martin Grasdijk 2017-05-04 19:31:06

Laat de beentjes maar goed masseren, zul je nodig hebben. Zo te zien heerlijke Paella.mmmm Prachtige foto's , daar kun je zo van genieten. Succes voor morgen.

Karin en Theo 2017-05-04 23:33:54

"Zuug dat schnuutske bij de wienmoer" 😀 Wien verzacht de pien; schut in,schut in Succes vuur murge, bis leef vuur dien bein!!