Etappe 3 (easy going)

Spanje, Pamplona

Gisteren de hele avond zitten twijfelen wat te doen. Doorgaan of terugkeren waar ik in de taxi gestapt ben. Uiteindelijk toch maar het laatste gedaan. Loop ik hem toch helemaal.
Nou, voor de route hoefde ik het dus niet te doen. Weinig te zien afgezien van veel, heel veel bos. Maar wat klaag ik, een heerlijke route zonder bergen en dus gewoon lekker wandelen. Goed voor de spieren, die ik toch wel behoorlijk voel na de afgelopen 2 dagen.
Ben nu dus aangekomen in Pamplona, stad van het stierenrennen. Leuke stad overigens, klein maar fijn. Ben uiteraard gaan kijken naar de route van het stierenrennen en naar de stiervechtarena. Leuk om eens te zien ondanks ik geen fan ben van stierenvechten.
Morgen ga ik weer klimmen dus goed uitrusten zodat ik morgen weer omhoog kom.
Ik neem overigens aan dat iedereen het weet, maar bij elk verslag zitten foto's. Die vind je echter pas helemaal onderaan, na de reacties allemaal. Deze zijn trouwens hartverwarmend, dank jullie hiervoor πŸ‘.
Voor nu, tot morgen.

Fijn, eens een dag zonder tegenslagen. Geeft energie voor wat nog komen gaat. Prachtige omgeving trouwens, alleen dat is het lopen al waardπŸ‘‹

Elly 2017-05-01 16:09:39

Hola Frans, de foto's zijn prachtig. Knap dat je toch naar af bent gegaan. Prachtige omgeving daar en.....de zon, ik hoop dat hij blijft want regen......daar krijg je genoeg van in Nederland. πŸ‘πŸ€πŸ€πŸ€πŸ™‹πŸΌ

Ria 2017-05-01 16:25:18

Het weer is in ieder geval beter, knap dat je toch terug bent gegaan naar de plek waar je was gestopt. Veel succes morgen bergop is lekker afwisselend voor de spieren en blijf veel water drinken.

Inge 2017-05-01 16:53:19

Zo zie je maar weer: alles kunt jod! Keep on going. πŸ‘£πŸ•Ί

Cor 2017-05-01 17:09:17

Hallo Frans, Fijn dat je even een dag hebt om wat wat rustig aan te doen.Het nog zwaar genoeg worden. Groetjes

Theo en Karin 2017-05-01 17:18:35

Als iemand denkt dat Frans 10 km gaat smokkelen: die kennen Frans nog niet! Onderste steen komt boven, hoe dan ook!! πŸ‘žπŸ‘žπŸ˜…πŸ‘πŸ˜˜

Marianne 2017-05-01 17:27:50

Goed om te horen dat vandaag het zonnetje scheen en de etappe gelukkig niet zo zwaar was. Er komen nog zware dagen genoeg. De foto s zijn prachtig mooie omgeving. Rust goed uit voor de dag vanmorgen. Succes morgen kijk al uit naar je verslag.

Marlies 2017-05-01 18:26:30

Klasse Frans dat je terug gereden bent. Beloning: een mooie dag. Succes voor morgen.

Harry van Aalst 2017-05-01 20:51:06

Knap dat je terug bent gegaan, succes voor morgen.

Saskia 2017-05-01 21:13:52

Hey Kanjer. Vandaag even moeten bijlezen. Was zelf weekend weg zonder WiFi. Goed bezig en zeker gelukkig dat het vandaag mee zat zeker t.o.v gisteren. Mooie foto's trouwens. Succes morgen met het klimmen. Je kunt het!! Kan nooit zo erg zijn dan niets vinden in de PPTπŸ˜‚πŸ˜‚

Henk van Stralen 2017-05-01 22:29:38

Sjieke foto's en leuke verslagen Frans, suc6 on routeπŸ‘πŸƒπŸ»

Raymond 2017-05-02 09:09:43

Hey Frans, iers zelf ff bijgeleze en gekeke. Zuut d'r allemaol prachtig oet. Mer wat hΓΆbste al aofgezeen pffffff. Knap vaan diech. SJiek tot veer op de huugte weure gehawwe. Zet h'm op de kins ut. !!!!!

Maud 2017-05-02 09:22:24

Prachtige foto's. Geen stier tegen gekomen?πŸ˜‰ Na regen komt zonneschijn.β˜‰succesπŸ€