Etappe 5 (wishfull thinking)

Spanje, Villatuerta

Och, och, och. Ik dacht nog zo dat vandaag makkelijk zou zijn. Zo stond het in mijn boekje tenminste. Nou, dat viel vies tegen.
Veel bergop (alweer) en behoorlijk steile stukken. Word ik hard van 😉. Maar het goede nieuws, het is warmer, kortebroekenweer.
Vandaag veel mooie dingen gezien. Oude kerken (zelfs eentje waar het gras uit groeide), oude bruggen ( waarvan 1 Romeinse) en tussen de wijnvelden gelopen. Rioja komt in de buurt.
Morgen is dan ook mijn favoriete punt in de route. Hoop dat de foto's daar goed lukken.
Ben niet helemaal doorgelopen naar mijn eindpunt. Ik zag 2 km ervoor een Albergue die me wel wat leek. Geen stapelbedden, wat een luxe. Op de gok naar binnen en jawel hoor, het laatste bed was voor mij.
Echt heel mooi ding. Zoals zo vaak ook nu weer de vraag waarom ik zoveel voornamen heb. Schijnt hier niet gebruikelijk te zijn.
Ik ga dadelijk nog even de was doen en dan de pootjes hoog.
Tot morgen.

heerlijk die korte werkdagen he Frans :):)

Christ 2017-05-03 14:42:19

Prachtig mooi die omgeving. Wat dat betreft ben ik best jaloers😜 Maar niet op dat "getrampel" 😅 Ben benieuwd naar de foto's morgen

Elly 2017-05-03 14:48:08

Je bent er weer vroeg bij. Mooie foto's. Kunnen morgen alleen maar mooier worden. See you.

Harry van Aalst 2017-05-03 15:16:46

Hoi Frans, Leuk om je verhalen te mogen lezen em via deze weg je avontuur te kunnen volgen! Zet hem op en geniet met volle teugen ;)

Veronique 2017-05-03 15:21:40

🙋🏼Prachtige foto's Frans. Lekker hè die zon🌞 Pas op voor het verbranden, goed insmeren😜😂😂

Ria 2017-05-03 16:12:30

Volgens mij zijn je benen al verbrand. Rioja wijnvelden kun je vandaag n glaasje rode wijn van proeven, slaap je goed van. Succes morgen

Inge 2017-05-03 16:23:12

Wat heerlijk voor je dat het weer mee zit en nog een luxe slaapplaats. Rust lekker uit geniet van een wijntje en morgen weer met frisse moed vooruit

Marlies 2017-05-03 19:46:57

Hé Frenske, Gelukkig dat het weer meezit. Het zijn weer prachtige foto's, zelfs met korte broek erbij. Goed blijven smeren. Geniet vanavond van een lekker glaasje wijn.

Karin en Theo 2017-05-03 21:16:46

Ik moet Elly gelijk geven, het is prachtig, maar niet dat lange trampelen, doe mijn petje voor je af.