Kort maar heftig

Italië, Montefiascone

Het was vandaag zoals ik het me voorgesteld had. Goed te doen maar flink klimmen. Het was maar 17 km, maar ging wel van 300 naar 600 meter ( en tussendoor weer naar beneden). Er zaten stukken bij waar je op 1 km afstand 100 meter ging stijgen. Pittig.
Maar met het ontbijt dat ik vanmorgen gehad heb kon ik alles aan. Ik kwam aan in de ontbijtzaal en daar stond de baas achter een vitrine en begon me alles op te noemen waar ik uit kon kiezen. Nou ja, was gewoon een patisserie in het klein. Geen gewoon brood, geen goed beleg. Alleen zoet, zoet en nog een zoet. Ik heb maar wat van de minst zoete dingen uitgezocht en was er toen wel klaar mee. De koffie was wel lekker.
Er was vandaag ook een wandeldag voor een hele groep ouderen. Op gezette punten waren er rustpunten voor hen met ambulance erbij en 2 busjes voor de opgevers. Lang heeft deze groep voor me gelopen en waren ze steeds op aan het ruimen tot ik ze plots voor me een berg zag opstrompelen. Ik ben erg bergop, maar die nog erger. Ben maar even blijven wachten tot ik ze niet meer zag en ben verder gegaan. Boven op de berg hadden ze weer een rustpunt en toen ze me zagen kreeg ik aanmoedigingen en applaus. Zo leuk.
Weer verderop kwam ik Dick en zijn vrouw tegen. Even wat gekletst en samen een foto gemaakt en toen weer verder. Ik heb net gedoucht want was behoorlijk bezweet. Hele dag druilerig en dan is het lopen met jas aan. Dan zweet je je een ongeluk.
Maar nu lekker pootjes hoog en morgen weer met volle moed verder.
Tot morgen.

Is weer heel heftig klimmen. Maar je hebt het weer keurig gedaan. Kwam zeker door het applaus. Succes voor morgen weer.

Harry 2023-05-16 15:32:45

Weer mooie foto’s, zo’n bloemenweide blijft prachtig. Rust lekker uit, en laat het, beslist minder zoete, eten smaken. Succes weer voor morgen🌞

Elly 2023-05-16 15:51:44

Je hebt het toch maar weer gepresteerd. 👍super

Saskia 2023-05-16 15:52:35

Topper 💪🏼

Loes 2023-05-16 15:59:03

Weer een dagje dichterbij je doel Rome 💪🏻

Nelis 2023-05-16 16:30:00

Nog 'ff'doordouwen Frans ,maar dat is je wel toe vertrouwd.

Pierre 2023-05-16 16:42:43

Mooi Frans! Op naar Rome!

Bert 2023-05-16 18:00:48

Geweldig frans een echte door douwer je komt er wel

annie senden brock 2023-05-16 18:13:58

Die aanmoediging verdien je absoluut. Weer een topprestatie en dichter bij je doel.

Wiel 2023-05-16 19:00:16

Sjiek Frans je bent n topper

Inge 2023-05-16 20:10:09

Trots op jouw prestatie. Doe het jou niet na. Veel plezier nog en hou je taai. 👍

Jan R 2023-05-16 20:56:31

Mooie prestatie weer. Succes morgen!!!!