Etappe 27 ( It's a beautiful day)

Spanje, Villafranca del Bierzo

Vanmorgen op tijd opgestaan en zo rond 7 uur op pad. Gisteravond heeft het heel erg lelijk gedaan, flink gehageld. Stond bij het raam te kijken en de hagelstenen op mijn blote voet deden behoorlijk pijn.
Maar voor vandaag waren de weersvoorspellingen goed. Droog en wel bewolkt. Helemaal niet erg want dan wordt het ook niet zo warm. Heerlijk wandelweer dus.
En dat was ook zo. Lekker gelopen en heel veel mooie dingen gezien.
De te lopen 24 km vlogen voorbij, zo fijn was het. Aan de foto's zullen jullie de leuke dingen zo herkennen. Ik ben inmiddels weer tussen de wijnvelden terecht gekomen. Prachtige vergezichten krijg je dan zo tusssn de velden. Dat is niet te vangen in een foto, zo mooi. Heb ook echt genoten vandaag. Veel foto's ook gemaakt.
Kwam bijvoorbeeld in de tuin van een vrouwtje terecht die daar een pleisterplaatsje van had gemaakt. Zo mooi.... Dat zou ik zo wel willen overnemen.
Nu aangekomen in Villafranca der Bierzo. Morgen dus de horroretappe. Het zou ook nog de hele dag gaan regenen, dat kan er wel bij. Ondanks dat gewoon lopen, vandaag ging het goed en morgen hoef ik gewoon 19 km vals plat omhoog en dan de laatste 8,5 km 650 meter te klimmen. Appeltje, eitje toch ๐Ÿ˜‰
Ik ben nu ongeveer een maand aan het lopen en over een week is het gewoon gedaan. Kan het me eigenlijk helemaal nog niet voorstellen. Maarrrrr, ben er jog niet. Ook die laatste week zal ik elke dag moeten presteren, anders lukt het niet.
Eerst morgen maar eens. We spreken ons ๐Ÿ‘

Dadelijk ontwenningsverschijnselen? Heel veel succes morgen!!!

Elly 2017-05-27 14:48:12

Goed te horen dat het vandaag mooi was om te wandelen en dat je van mooie dingen hebt kunnen genieten. Rust goed uit voor morgrn en heel veel succes.

Marlies 2017-05-27 14:50:00

Ben enorm onder de indruk van je verslag en foto's elke dag opnieuw! Hier is het vandaag en ook de komende dagen nog flink puffen geblazen met tropische temperaturen...Veel sterkte met die uitdaging van zondag!

Anke 2017-05-27 14:50:08

Fijn dat het vandaag zo lekker ging. Morgen gaat vast ook lukken.

wibo 2017-05-27 14:53:04

Inderdaad, prachtige foto's. Gelukkig dat je vandaag zo ontspannen hebt kunnen lopen. Veel succes voor morgen.

SaskiaS 2017-05-27 15:36:22

Fijn um te hure tot ut zo lekker ging vendaog, maag ouch wel. Heij zegge ze gein inspanninge doen es ut neet nudig is...... en diech mer trampele.!!!! Rรถs good oet en mรถrge weer sjeng aon de geng.

maud 2017-05-27 15:51:51

Je zit nu helemaal in de wandelflow! Dat kan ik me ook goed voorstellen. Nog maar niet eraan denken dat het volgende week al is afgelopen. Gewoon genieten van elke dag. Grappig dat het daar lekker wandelweer is. Hier is het bloedheet!

Marlene 2017-05-27 17:20:12

Prachtige foto's weer! ๐ŸŒธ๐ŸŒพ๐Ÿž En wat betreft morgen: dat gaat je ook lukken, zeker weten! ๐Ÿ‘ ( voordeel in deze is, dat je weet wat je te wachten staat).

Marianne 2017-05-27 17:25:27

Mooie foto's Frans. Fijn dat het vandaag is meegevallen met lopen,veel succes voor morgen de horror etappe wij kijken uit naar je verslag ๐Ÿ‘โ˜บ

Karin en Theo 2017-05-27 19:24:26

Succes morgen Frans! ๐Ÿ‘

Tom 2017-05-27 21:11:13

Wat een prachtige omgeving. Moeten Nico en ik zeker een keer gaan bekijken(met de auto natuurlijk๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„). Wat een wisselend klimaat heeft deze provincie. Vandaag mooi en morgen..........regen/hagel/onweer/wind. Enfin, misschien valt de regen een beetje mee morgen, in ieder geval succes Frans je schiet al aardig op๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ™‹๐Ÿผ

Ria 2017-05-27 23:09:46

Wat doe jij dan op je blote voeten bij het raam als het hagelt..niet zo handig Frans๐Ÿ˜‚. Wauw ben je al bijna een maand aan het lopen..๐Ÿ‘๐Ÿผ Sterkte,en geniet..het gaat je lukken

Mieke 2017-05-28 08:39:14

We zijn je nu ook aan het volgen,sinds een kleine week. We vinden je reisverslagen en foto's geweldig. We lezen met spanning elke avond wat je die dag hebt meegemaakt, dat neemt niemand je af. Je moet er wel voor tot het uiterste gaan. Maar met jouw doorzettingsvermogen en kracht kun je dat. Wij vinden het klasse.zouden wij eens een voorbeeld aan kunnen nemen, als we over kleine dingen aan het zeuren zijn.Veel geestelijke ondersteuning van ons,kun je vandaag wel gebruiken. Maar denk eraan er loopt een Engeltje mee op je schouders.