Etappe 21 (op het tandvlees)

Spanje, Leรณn

Gisteren heb ik heel goed geslapen. Was een heerlijk hostel zonder stapelbedden. Aspirientje genomen en 's-middags onder de wol. Heeft me goed gedaan.
Vanmorgen ging het dus gebeuren. De wind was gelukkig weg, alleen het zonnetje scheen. De hak weer goed ingetaped en gaan met die banaan. Nou, de hak viel tegen. In het begin proberen de hak niet te belasten tot het moment dat je door de pijn heen bent. Weertje was goed, paden mooi vlak, dus het ging lekker. De weg zelf niet veel bijzonder maar gelukkig waren er onderweg veel kleine dorpjes die leuk waren. Na zo'n 15 km kwam het kantelpunt. Afgelopen met de vlakke wegen, we gingen weer klimmen en dalen. En dat kon ik net nu even niet hebben.
Dan zit er maar 1 ding op en dat is op de tanden bijten en doorgaan. Ook die laatste 10 km moesten gelopen worden.
Na weer een klim zie je dan opeens Leon liggen. Heerlijk ๐Ÿ˜ƒ
Mijn boek had me echter al gewaarschuwd: als je Leon ziet liggen verheug je niet te snel, je moet dan nog anderhalf uurtje lopen.
Gelukkig heb ik het in dik een uurtje gedaan maar de hele wandeling door Leon, dat barstensvol toeristen is, is geen pretje. Slalommen met die bepakking op mijn rug.
Tien ik eindelijk de kathedraal bereikte was ik er bijna, want mijn hostel ligt er maar 100 m vandaan.
Nu lig ik dus op mijn bedje in mijn eigen kamer met mijn eigen badkamertje. Voor velen een vanzelfsprekendheid, maar voor mij een enorme luxe.
Morgen horen jullie dus helemaal niets van me want ik ga ook helemaal niets doen, maar dan ook echt niets ๐Ÿ˜š
Voor nu: 472km zijn achter de rug. Nog 308 te gaan.
Tot maandag !!!

Ps. Bedankt voor alle steun gisteren. Heeft me er doorheen getrokken.

Hoi Frans Heel veeel respect voor je . In voor en tegen spoed toch doorgaan. Geniet van je rust dag. Dik en dik verdiend. Lees je verslagenmet veel plezier. Geniet en succes voor Maandag.

Marlies 2017-05-20 14:05:42

Geweldig wat je doet Frans, geniet van je vrije dag en rust goed uit.

Carola 2017-05-20 14:31:51

Zo doorzetter, geniet maar lekker van je rustdag.

Brigitte 2017-05-20 14:39:00

Chapeau Frans. Heel knap. Nu heerlijk even uitrusten en morgen een dagje genieten. Succes ook van Jeannine.

Harry 2017-05-20 14:40:27

Frans en helemaal niks doen...ja ja dat zal wel. Geniet van je vrije dag en rust goed uit!

Marianne Consten 2017-05-20 15:18:42

Zo....dat dagje vrij heb je blijkbaar nodig. Geniet ervan.

Amalia 2017-05-20 15:21:07

Nou Frans je hebt al een top presstatie geleverd geniet morgen lekker van jou vrijedag grt

J.a.c.tholen@home.nl 2017-05-20 15:22:58

Dat je een "hamer" zou tegen komen wist je. En waar tandvlees nog mรฉรฉr goed voor is, weet je nu ook. Denk maar zo: veel mensen zouden dit willen doen ( waaronder ikzelf), maar daar blijft het dan ook bij. Maar jij doet het wel!! Je levert een TOP prestatie, ben trots op je! Goed uitrusten morgen en vanaf maandag weer met goede moed verder!!!!! ๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜˜

Marianne 2017-05-20 15:30:20

Ruim over de helft, moet toch een goed gevoel geven! Neem het ervan morgen, want maandag moet je er weer tegenaan! Respect, broertje!!

Elly 2017-05-20 15:38:52

Gelukkig deze dag is ook weer om. Ga goed uitrusten en ik hoop dat je blaar genoeg tijd heeft om te genezen. Fijne zondag en maandag weer "fit"(?) je camino vervolgen. Ik vind je top Frans๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ™‹๐Ÿผ๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€

Ria 2017-05-20 16:54:24

Now Frans, kin miech allein mer aonslete bij de res TOPPIE vaan diech. Geneet vaan d'nne "vrije" daag en maondaog weer sjeng aon de geng... ;-)

maud 2017-05-20 17:28:41

Mooie foto's alweer. Super prestatie en rust lekker uit! Fijne zondag!

Marlene 2017-05-20 20:23:37

Frans, je bent een toppertje.๐Ÿ‘ Het zijn weer prachtige foto's. Eindelijk morgen een rustdag,geniet van je vrije dag.โ˜บ Succes tot maandag

Karin en Theo 2017-05-20 21:41:34

Super, nog ff te gaan, heel veel respect!!! Fijne rustdag morgen, en voor maandag alvast weer succes ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Lei 2017-05-20 21:45:20

Super dat wat je al bereikt hebt. Geniet van de rustdag!

Tom 2017-05-21 06:56:29

Hoi Frans, Wat een karakter diep respect. Enne.... uitrusten kennen ze mi niet in Limburg. ..... Geniet ervan. Jan Rolleman.

Jan Rolleman. 2017-05-21 09:49:42

We hebben diep respect voor je doorzettingsvermogen. Top! Veel succes met het vervolg van je toch. Groeten uit Heer