Etappe 4: back on the road

Spanje, Pola de Allande

Vanmorgen de wekker gezet en toen ik opstond kreeg ik de schrik van mijn leven. Mist, mist en nog eens mist.
Maar ja, toch maar mijn boeltje bij elkaar gepakt en op mijn gemak op weg gegaan. Stijgen, stijgen en nog eens stijgen was het ochtendprogramma. Dan loop je en opeens zie je voor je de zon doorbreken en de mist optrekken. Ik zat opeens boven de mist. Fantastisch. Op 1 foto zie je mijn schaduw in de mist door de zonnestralen. Nog verder omhoog doorgelopen en na een tijdje kijk ik naar links.... Dat was zo mooi !!!! Hier werd ik echt stil van en ik schoot ook nog vol. Emotioneel wrak geworden 😉
Hierna rustig doorgelopen. Vandaag was veel dalen en veel klimmen. En dat zo’n 26,5 km. Ben nu ook echt kapot en moet nu goed uitrusten. Morgen staat de beklimming naar het dak van de Camino op het programma. Ik houd mijn hart al vast. En er is ook nog regen voorspeld.
We gaan het allemaal meemaken. Ik lig nu in de Albergue helemaal alleen. Of er zijn nog veel mensen onderweg of iedereen ligt in een hotel. Is wel lekker zo.
Voor nu, ik ga douchen en smeren.
Tot morgen.

Topper, zie je, je bent een doorzetter. Rust lekker en morgen weer met goede moed. 😘

Saskia 2018-05-15 17:01:00

Super gedaan vandaag. Wat een prachtige foto's

wibo 2018-05-15 18:09:33

Goed om te lezen dat je weer ‘in de benen’ bent. Veel sterkte morgen met de zware etappe. En natuurlijk ook voor de dagen erna.

Piet 2018-05-15 18:10:51

Hoera!!!! Frans is weer opgekrabbeld!!! Wat een prachtige foto's!!! Wat een mooi landschap kan me voorstellen dat je hierdoor geroerd werd, geweldig!!!! Rust goed uit en morgen er weer fris(?) tegen aan. Toi, toi, toi🍀🍀🍀😘😘😘

Ria 2018-05-15 18:14:33

Gelökkig veulste diech weer good en wat un sjoen land hè👍🏼😊 SUCCES mörrege!!

Nicole 2018-05-15 18:16:36

Weer prachtige foto’s!! Gelukkig dat je weer opgeknapt bent👍 Succes voor morgen en rustig aan broertje!!

Elly 2018-05-15 18:27:45

Wauwww Frans, ziet er mooi uit. Zo te zien bij je weer opgeknapt👍🏽👍🏽

Mieke 2018-05-15 18:30:12

Fijn dat je weer op de been bent! Ik keek al uit maar je bericht. Luister goed naar je lichaam. Veel sterkte voor morgen.

Janneke 2018-05-15 18:35:47

Prachtige foto,s Frans succes morgen

Inge 2018-05-15 20:30:16

He topper. Wat goed van je. En wat ben je jezelf door zo open en eerlijk je gevoel te beschrijven. Ondanks de mist leek het me een mooie trip. Welterusten en voor morgen toi toi.

Silvia 2018-05-15 21:24:17

Ik heb in pola de allande in ern hotel geslapen, wordt morgen een mooie afwisselend wandeling, wel te hopen dat je een beetje mooi weer heb morgen slaap lekker en geniet er morgen van.

Gert 2018-05-15 23:50:48

Frans, good um te leze dat ste bis opgeknap en d'n🏃 toch weer weijer kins gaon. Succes meh zeker ouch genete vaan alles. En hopelek ouch get beter 👟👟 weer. 👍

Maud 2018-05-16 06:58:43

Hey Frans, Super goed om te lezen en te zien dat je de tocht weer heb kunnen vervolgen. Hopelijk voel je je echt weer fit en is het niet tegen beter weten in. Weer super mooie foto's. Succes morgen (vandaag) met de zware etappe. Waarschijnlijk als je aankomt ligt er een roze of gele trui. Zet hem op!!

Henk 2018-05-16 07:20:24

Super foto's Frans en wat goed dat je hopelijk weer hersteld bent. Succes met de zwaare etappe.