Etappe 8 (genieten)

Spanje, Navarrete

Vandaag weer op tijd vertrokken om zo ook weer op tijd de voetjes omhoog te kunnen gooien. Je hebt je rusttijd nodig om de volgende dag weer ertegen te kunnen.
Echt een mooi gebied waar ik vandaag doorheen ben gelopen. Inmiddels heb ik Rioja bereikt en ven onder de 700 km gedoken. Yeahhhh!!!
Veel wijndruiven gezien vandaag, logisch in deze streek. Het ging wel wat op en af maar heel goed te doen. Door Logronnes gelopen wat een redelijk grote stad is. Blijkbaar was gisteravond een feest. Veel zatlappen op straat en een penetrante urinegeur in de binnenstad. Maar snel er doorheen gelopen.
Uiteindelijk zag ik het dorpje liggen waar ik naar toe wil en op de achtergrond zie ik een bergtop met sneeuw. Heb hem uitvergroot. Hoop dat ik er niet naar toe hoef ๐Ÿ˜‰.
Aangekomen in de Albergue (14 man in 1 kamer) tref ik de man die ik een paar dagen geleden zag strompelen. Hij heeft geen rustdag gehad en ik heb hem al ingehaald. Die krijgt het nog zwaar.

Zo zie je maar dat af en toe een rustdag broodnodig is! Luisteren naar je lichaam! Weer hele mooie foto's! Succes morgen maar weer๐Ÿ‘

Elly 2017-05-07 13:42:39

O ja, en Hieperdepiep hoeraaaa voor mijn Marianne en onze Rob ๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ

Ikzelf 2017-05-07 13:42:53

Hei Frans heel leuk om je zo te volgen. Een heel avontuur. Nog heel veel succes. Wandel ze nog en vooral geniet ervan.

Leon 2017-05-07 13:52:44

Fijn om weer van je te horen na n rustdag en met t zonnetje weer wat km maken succes Frans

Inge 2017-05-07 14:08:13

@ Frans ๐Ÿ‘ @ Marianne en Rob. Gefeliciteerd!

Marianne Consten 2017-05-07 14:22:43

Gaat goed zo Frans, hou vol! Geniet ervan.

Bert 2017-05-07 15:01:42

Proficiat met Marianne en Rob. De foto's zeen weer prachtig, dich zuus dinge die veer neet zeen.

saskia 2017-05-07 15:33:58

Prachtige foto's. Leuk om te lezen dat je er van geniet.

Wibo 2017-05-07 17:09:53

Gelukkig de zon is daar inmiddels ook. Hoop dat hij er blijft!! Inderdaad wat een prachtig gebied. Weer hele mooie foto's Frans. En wat betreftde wijnranken een Rioja is niet te versmaden.๐Ÿท๐Ÿ’ƒ๐Ÿฝ๐Ÿ™‹๐Ÿผ

Ria 2017-05-07 17:32:42

Goed om te horen dat je rustdag vruchten heeft afgeworpen! Ik ben wat laat met reageren: ik had het nogal druk met onverwachte verjaardagbezoekjes EN .... met de door jou zorgvuldig voorbereidde verjaardag-zoektocht-cadeau's. ( hรฉรฉl origineel en totaal niet- gemerkt). Haha, hรฉรฉl goed voorbereid en hรฉรฉl goed gelukt!!!! Succes voor morgen! ๐Ÿ˜˜

Marianne 2017-05-07 21:51:25

Kan me voorstellen dat alleen de mooie omgeving je al energie geeft om te lopen. Mooie foto's, Frans. En na afloop een lekkere Rioja bij het eten?

Marlene 2017-05-08 06:17:36

Fijn dat de rustdag je goed gedaan heeft Frans. Succes vandaag met de volgende etappe.