Dagje Siena

Italië, Siena

Regen, regen en nog eens regen. Ik heb de goede keuze gemaakt. Gisteravond zaten Dennis en ik nog een biertje te drinken toen het begon. En het kwam met bakken naar beneden en plots begon het ook nog enorm te onweren en te waaien. Zo erg dat we met zijn tweeën aan de parasol hingen zodat die niet wegvloog. Personeel vloog naar buiten en ook die hingen aan de parasols. Behoorlijke paniek.
Toen de wind ging liggen werden de parasols ook meteen neergehaald.
Zo wordt het nog een avontuur 😀.
Vandaag gewassen en wat rondgeslenterd en vooral de Duomo bekeken. Wat een pracht en praal.
Morgen ga ik weer lopen. Dan weer meer.
Fijne avond !!

Sienna is prachtig, wij kennen het alleen met mooi weer, jammer Frans maar zal nu ook ongetwijfeld mooi zijn. Goeie voortzetting!

Bert de Wilde 2023-05-10 19:20:36

Wat jammer dat het regent, maar een rustdag altijd fijn en goed!! Superleuk ook van anderen de reisblog te lezen! 🤗😁

Lydia 2023-05-10 19:36:41

En nou hopen dat het morgen droog is…

Elly 2023-05-10 20:00:56

Wat jammer dat het weer niet mee werkt, maar goed dat je vandaag niet gegaan bent. Hoop dat het morgen weer beter is. Een dagje rust is ook niet verkeerd. Mooie wandeling morgen.

Janneke 2023-05-10 20:06:40

Jammer van de regen, maar Siena blijft prachtig. Schitterende foto's Frans. Succes morgen.

Harry 2023-05-10 20:14:17

Goed dat je een rustdag hebt genomen, lekker wasje gedraaid en genoten van een mooie stad Siena

Mieke 2023-05-10 20:14:39

Door de regen komt de rustdag van pas. Prachtig die kerk, je vraagt je soms af hoe ze het zoveel jaren geleden gemaakt kregen.

Saskia 2023-05-10 21:12:48

Met die regen voel je je wel thuis ! Bij mooi weer is Sienna nog mooier.

Pierre 2023-05-11 10:10:43

Mooie foto’s Frans op naar morgen met hopelijk n zonnetje