Lucca

Italië, Lucca

Op donderdag ochtend hang ik nog even de toerist uit in Lucca en beklim onder andere de Torre Guinigi. Daarna drink ik nog wat met Hans en Monique, waarna ik naar het station loop. De treinreis via Florence, Milaan, Basel, Arnhem en Nijmegen naar Cuijk duurt 21,5 uur.

De foto's zijn van donderdag ochtend in Lucca, plus het Testimonium van de aardbisschop van Lucca en m'n pelgrimspaspoort.

Gefeliciteerd, en nu nagenieten

ellen-commelter.aan.de.wandel 2022-07-15 11:49:20

Wat een mooie reis, leuk om mee te mogen genieten. En nu weer thuis. Ook genieten.

Marie-José 2022-07-15 12:05:34

Geweldig Kees, mooie prestatie! Nu fijn samen met je partner en lekker nagenieten maar ook afkicken! Heel leuk je ontmoet te hebben en de loopervaringen en de gezelligheid te hebben kunnen delen! Fijne vakantie nog en wie weet zien we elkaar nog bij Cor (had hij geloof ik plannen voor…?)

Jet 2022-07-15 12:52:21

Hoi Jet, met Hans en Monique ook gesproken over een reünie voor hen, Cor, jou en mij. Mijn voorstel is om het in Cuijk te doen, na de zomer; dan zal ik italiaans koken...

Voettocht.van.kees 2022-07-15 13:01:51

Mooie foto’s Cees. Wat is Lucca toch een mooi stadje. Welkom thuis!

Margreet 2022-07-15 17:57:07

Gefeliciteerd met je prachtige reis. Dank voor je verslagen en foto's. Respect voor je prestatie, we hopen dat al je wensen en verwachtingen zijn uitgekomen. Groet.