Dag 71, Fornovo - Cassio

Italië, Terenzo

Vandaag heb ik samen met Hans en Monique gelopen. Om 06.30 uur zijn we na het ontbijt vertrokken vanuit de B&B met de wetenschap dat we circa 700 meter moeten klimmen vandaag. Helaas gaan we eerst ongeveer 100 meter naar beneden... Beneden komen we uit op de asfaltweg, waar we op blijven tot en met Sivizzano. Daar kunnen we een cappuccino en een brioche krijgen. Vlak na Sivizzano gaat de route weer van de weg af en daarna blijft het gelukkig hoofdzakelijk onverharde wegen.

Het is een hele mooie route met maar weinig vlakke stukken, leuke paden, schitterende doorkijkjes en vergezichten. Kortom een originele WIW-dag! Bijkomend voordeel is vandaag dat het de hele dag bewolkt is!

Bij aankomst in Cassio lopen we eerst naar de bar voor een broodje en een biertje, Warsteiner deze keer. Ik ben daarna na 200 meter in m'n Ostello. Hans en Monique lopen nog wat verder door vandaag.

Terwijl ik dit lig te schrijven komt Andrew binnen, die slaapt hier ook vannacht. Als het goed is komt Claudia ook nog.

Mooie plaatjes weer Kees. Hier doe je inderdaad voor! Het heuvellandschap waar je nu doorheen loopt is meer afwisselend dan de Po-vlakte en geeft ook meer schaduw lijkt me?

Margreet 2022-07-06 18:02:55

Weer een mooie dag, zo te lezen. En gezellig met al die medewandelaars!

Marie-José 2022-07-06 19:11:30

Blijft leuk om elke ochtend je verslagjes te lezen. En jij maar zeggen dat je niet zeker wist of dat je dat elke dag ging doen ;-)