Dag 25, Kedange-sur-Canner - Metz.

Frankrijk, Metz

Geen hele enerverende dag, dus nog even iets over zondag (de 15e). Omdat er in Luxemburg aan het spoor werd gewerkt had ik uiteindelijk 5 treinen en 3 bussen nodig om in Remerschen te komen. Één trein heb ik gemist (volgende een uur later) en de derde bus kwam niet. Na een kwartier te hebben gewacht (volgende bus 2 uur later) en omdat ik maar 6 km van Remerschen zat, heb ik t laatste stuk maar gelopen...

Vandaag weer een lange dag, maar die was ingecalculeerd, omdat er vlak voor Metz blijkbaar geen slaapplaatsen zijn. Om wat te eten moet ik vanavond m'n hostel uit naar een restaurant aan de overkant van de weg. Volgens mij ben ik nu nog stijver dan gisteren!

Hoi Kees, Leuk om even van je te horen en dat je lekker onderweg bent. Ik ga morgen voor een maand naar Nepal en ga daar 11 dagen een trekking doen. Maar als ik terugben ga ik zeker nog even kijken hoe ver je gevorderd bent en of je nog steeds met een smile op je gezicht aan het 'wandelend onderweg zijn" beleefd. Groetjes Anita