Dag 68, Montale - Fiorenzuola d'Arda

Italië, Fiorenzuola d'Arda

Ik had vandaag de wekker weer om 05.00 uur om op tijd te vertrekken in verband met de warmte. Het was de hele nacht ook warm gebleven, dus niet heel goed geslapen.

Claudia vertrok als eerste, daarna liepen Hans en Monique voorbij; die hadden in Piacenza overnacht. Na een kilometer of 5 hebben we elkaar in Pontenure weer getroffen voor cappuccino. Onderweg was ik Andrew uit Colorado nog achterop gelopen. De rest van de route naar Fiorenzuola komen we geen cafeetjes meer tegen.

Het was een goed idee om vroeg te vertrekken, want aan het einde van de ochtend is het al echt warm. Rond het middaguur zitten we weer met z'n vieren op het terras in de eindbestemming van vandaag: Fiorenzuola.
Bij het hotel kom ik er even later achter dat ik m'n sleutel ergens anders op moet halen en dat dit pas na 16.30 uur kan. Gelukkig was er weer een parkje en een bankje in de schaduw, zodat ik wat slaap in kon halen, of zoals we thuis zeggen "een boekje kon lezen..."

's Avonds heb ik om 19:00 afgesproken met Claudia, Hans, Monique en Andrew; we gaan samen eten bij restaurant Croce Bianca.

Weet je al tot hoever je ongeveer gaat komen?

Hendrine 2022-07-03 23:21:03

We blijven je volgen Kees. Dank voor je verhalen en foto's; indrukwekkend hoor. Heel veel succes verder. Groet uit Delft

Jan 2022-07-03 23:30:14

Ik denk nu voorzichtig aan Lucca.