Dag 3, Venray - Meerlo

Nederland, Meerlo

Vanmorgen heerlijk ontbeten met het buffet in het hotel, daarna op pad. Eerst langs de weg terug naar de route en na het spoor rechtsaf het bos in.
Dit is een heel mooi stukje natuur met aan het begin een zandverstuiving en daarna langs de Rosmolen en een mooie slingerende beek.

In Wanssum proberen we een cafeetje te vinden, maar dat lukt niet goed. We komen uiteindelijk uit in de jachthaven, waar we wel even beschut kunnen zitten, maar helaas niets kunnen bestellen.
We lopen door naar Meerlo waar we gelukkig heerlijk kunnen lunchen op het terras. Daarna is het nog een klein stukje naar de camping.

We hebben op de camping met John afgesproken, maar die is er nog niet als wij rond 3 uur aankomen. Dus wachten we op het veld. Daarbij lig ik een uurtje plat op m'n rug op de grond. Vervolgens blijkt dat de zeurderige pijn in m'n rug, waar ik daarvoor last van had, is verdwenen. Deze kennis komt mij later nog een aantal keer van pas...

Eind van de middag is John er met de camper en zet ik mijn tentje naast de camper op. John kookt!