Dag 34, Bourg-Sainte-Marie - Lénizeul

Frankrijk, Val-de-Meuse

Vandaag een betrekkelijk makkelijke dag, zonder grote beklimmingen of dergelijke. In principe hadden Hendrine en ik na ongeveer 23 kilometer binnen moeten zijn.
Echter liet Google-Maps onze B&B zien in Lavilleneuve, terwijl hij eigenlijk in Lénizeul ligt aan de Route de Lavilleneuve. Dit betekent dat we na 23 km in het verkeerde dorp stonden en 2,5 km terug moesten en toen nog 1 km de andere kant op. Kortom: het volgende hoofdstuk uit de cursus "omgaan met teleurstellingen".

Ondertussen zitten we op het terras van de B&B aan het bier/de koffie. We overnachten in de B&B Gaby Bed&Brocante, deze wordt gerund door een Nederlandse vrouw (Gaby dus) die alles nog een beetje aan het uitvinden is. Zodanig zelfs dat het soms lijkt of ze niet of nauwelijks geld durft te vragen voor de service en de goederen die ze levert. Zij heeft ook heerlijk voor ons gekookt.

Oh ja, over teleurstellingen gesproken, toen we na de lunchpauze wegliepen uit Clefmont kwamen we er achter dat Hendrine's schoenen het aan t begeven zijn. Gaby heeft gelukkig montagekit; hopelijk zorgt dat ervoor dat de schoenen het nog 2 dagen volhouden...

De Maas is ondertussen nog maar een heel klein stroompje!

Succes met de schoenen en hopelijk veel wandelplezier (vanuit Italië)!

Miriam 2022-05-27 18:23:31

He Kees, toch een deel van je wandeling samen kunnen lopen? Wat gezellig! Vind het leuk om te lezen waar je nu bent en wat je doet en ziet.