Pelgrimstocht Sittard naar Trondheim en Selånger

23 dec 2018 - 1 mei 2025

Na mijn eerdere pelgrimstochten vanuit thuis in 2013 Santiago de Compostela en in 2016 Rome, het weer te kriebelen.
Ditmaal eens niet naar het zuiden maar naar het noorden van Europa, en wel naar Nidaros (Trondheim, Noorwegen) en verder naar Selånger (Zweden).
Helaas gaat deze tocht niet in een keer gebeuren, omdat ik geen vrij kreeg voor deze tijd, en dus wordt het in 2019 tot halverwege Denemarken en in 2020 verder naar Trondheim en Selånger.

De route
Sittard - Heinsberg (D) - Neuss - Düsseldorf - Dortmund - Osnabrück - Bremen - Harsefeld - Flensburg - Padborg (DK) - Viborg - Hirtshals - ferry Larvik (N) - Oslo - Trondheim - Selånger (S)

Alle foto's van deze reis

De reisverhalen van Skippy-ontour volgen

Ontvang een email zodra Skippy-ontour een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis