Een dank je wel

Nederland, Schinveld

Het is weer mooie tocht geworden.
De natuur, de dorpen en steden maar zeker de vele ontmoetingen met de wandelaars en fietsers. Maar zeker ook met vriendelijke Deense inwoners.
Een fantastische tocht , die ik niet snel zal vergeten.

Oh ja aan een ieder die mij hebben gesteund.
Mijn zus Monique, Kiki, Sem en Joep.
Mijn nicht Resie,
Mijn neef Rolf en Janine , Fauve en Juun.
Mijn oom en tante Nico en Minie .

En alle die mij hebben gesteund via de sociale media.

Zoveel doet altijd goed

Welkom thuis!!! Beleef de mooiste momenten nog even na!

Yvo en Ellen 2023-05-27 18:29:48

Ha Fred, ik heb genoten van je verhalen. Maar ik kan geen zwart brood met honing meer zien. Dat je dat niet zat wordt. En nu na genieten. Met groet, Ella

Ella 2023-05-27 18:30:18

Wauw Fred, gelukkig goed thuisgekomen! Met veel plezier jouw verslagen gelezen! En inderdaad, zwartbrood met honing is een wondermiddel, voor jou geweest! Groetjes

Marion Hol 2023-05-27 18:35:03

Welkom thuis en een dikke proficiat.

D'r Generaal 2023-05-27 18:41:32

Ha Fredel! Weer een box die je kunt afvinken Fijn dat je hier zoveel voldoening uithaalt Geniet nog lekker van je laatste vakantiedagen

Weling 2023-05-28 12:41:19

Heerlijk om je wandeltocht weer te volgen. Hopelijk kun je in de toekomst ook het stuk in Noorwegen wandelen.

Hilde 2023-05-28 18:08:02

Hoi Fred, Net al je verhalen gelezen, had nogal wat achterstand. Wat heb je weer mooie verhalen verteld over je wandeltocht. Altijd weer heel erg leuk om je op die manier op je tochten te volgen. Gelukkig ben je ook weer veilig thuis. Ben benieuwd wat je volgende uitdagende tocht zal gaan worden. Top gedaan en nu nog even nagenieten.... Wees Gegroet, Patrick

Patrick ten Have 2023-05-29 09:23:12

Hé Fred, net als Patrick hierboven even de verhalen en foto’s ingehaald . Veel bekends voorbij zien komen. Harstikke leuk, Merci. Super weer een grote tocht gelopen. Knap hoor, fijn dat het weer goed bevallen is. Succes met weer opstarten Vh gewone leven Groet Iné