Grand Canyon - Willow Beach

Verenigde Staten, Willow Beach

Vandaag onze laatste dag met de campers. We hadden vandaag aardig wat kilometers voor de boeg. We kozen voor een stuk Old Route 66, met geinige plaatsjes als Williams, Seligman en Hackberry. We hebben dus ook 3 stops gemaakt om alles te bekijken. De weg zelf is rustig, een beetje “bumpy”, maar je kijkt je ogen uit bij al die oude “meuk”.
We kwamen om half vijf bij onze laatste camping aan, en die bleek een plaatje! Prachtige omgeving, woestijn, aan Lake Mead. Temperatuur 37 graden. Dat is weer puffen dus.

Leuke ‘voitures’

Tiny 2022-09-28 21:41:52

Wij, Eduard en Wilma, hebben dus deze prachtige reis meegemaakt. Voor ons de 1e keer in Amerika. Wat een belevenis, zoveel indrukken en schitterende natuur hier. Van alles gezien, van de gekkigheid in Las Vegas( heel bijzonder!) tot de indrukkende parken in allerlei variatie van landschappen. We hebben met de camper op de mooiste plekken gestaan midden in de natuur. En indrukwekkende rotsen, landschappen en mensen ontmoet. Wij hadden dit niet kunnen doen zonder Coby en Bert( maanden van voorbereiding en kennis en niet te vergeten het navigeren) Morgen vliegen we weer naar huis. Hartelijk dank lieve (schoon)zus en zwager voor deze ‘ Amerika’ reis. Om nooit te vergeten, de mooie herinneringen blijven!💕😃🤗