Mesquite - Zion NP

Verenigde Staten, Springdale

Vanmorgen zijn we wat rustiger opgestart. De laatste rommeltjes nog ingeruimd en voor het eerst een lekker ontbijtje gemaakt bij de camper. Naast de camping zit een prima supermarkt waar we de laatste, vergeten boodschappen hebben gedaan. Daarna “on the road” richting Zion National Park. Je blijft je verbazen over de uitzichten onderweg en de enorme vlaktes. Overigens waren we wel blij om richting Zion te gaan want het is in Nevada nog steeds boven de 40 graden en je zweet de camper uit, niet normaal. We hebben een stop gemaakt bij Ford Zion, een superleuke winkel met fantastische spullen. Dus ook de nodige inkopen gedaan. Aangekomen bij Zion vertelde de ranger dat er 50% kans op storm was, gelukkig viel de andere 50% de goede kant op. Prima temperatuurtje hier. We hebben The Narrows nog doorgeploeterd, ( je loopt door water) dat was superleuk. Voor Bert en mij de tweede keer, maar het blijft lollig om te doen.
Morgen vroeg op, want dan willen we Angels Landing doen.
Wordt vervolgd

Het is weer prachtig

Ellen 2022-09-10 16:23:56

Lijkt me super leuk door dat water! Leuk om het verslag weer elke dag te lezen :)...