Dag 25 en 26

Nederland, Haarlemmermeer

22-06-2014 20:27 - Schiphol,Nederland

Door Coby:
Tja, aan alles komt een eind, zo ook aan onze fantastische USA-Roadtrip. Wat een avontuur, om nooit te vergeten!
Zoveel moois gezien, maar goed dat we nog wat dagen vrij hebben, dan kunnen we de boel even "op een rijtje" zetten. Zaterdag 21 juni zijn we rond 6.15 opgestaan, snel broodje gegeten, nog wat laatste spullen in de koffer gepropt, camper wat schoon gepoetst. En toen was daar ons laatste ritje naar het camperverhuurstation in Los Angeles..
Wat weemoedig namen we afscheid van ons bakbeest. Een aardige medewerkster bracht ons naar het vliegveld, waar we rond 14.00 het luchtruim kozen, althans, dat deed de piloot voor ons. Uiteraard. Op 22 juni landden we om 9.00 in Amsterdam. Fijn dat onze meiden ons oppikten bij het station, dat voorkwam een hoop gezeul met die zware koffers.
Op het moment dat ik dit verslag zit te tikken ben ik al 29 uur wakker, niet te geloven! Wel gek hoor dat tijdsverschil.
En nu sparen voor de volgende vakantie.
Namens Tim, Annette en Bert wil ik ieder die ons gevolgd heeft via dit blog hartelijk bedanken, we hopen dat jullie het leuk vonden om te kijken wat wij allemaal uitspookten. En ook super bedankt voor alle leuke reacties. Dat was voor ons erg leuk om te lezen, zo aan de andere kant van de oceaan.
Liefs van Tim en Annette, Bert en Coby

Alle reacties bij dit bericht Manon - 25-06-2014 19:50
Hoi Cowboys & Cowgirls,
Ik heb jullie hele blog uiteraard ook als trouwe volgster bijgehouden! Af en toe leek het alsof je er zelf was door de verhalen en foto's. Wat een gave vakantie moeten jullie gehad hebben. En die foto's zijn echt super mooi! Geniet nog even na van jullie vakantie!
Groetjes Manon & David
Miranda - 23-06-2014 10:45
Ook ik vind het jammer dat jullie reis voorbij is. Ik reisde de afgelopen weken met jullie mee. En wat heb ik genoten van jullie verhalen en foto's. Heerlijk om het vanuit Wageningen te volgen.
Fijn dat jullie terugkijken op een fantastische reis. En nu lLekker nagenieten!!!
Groeten van Miranda
Pffft.. - 22-06-2014 21:56
Het was er niet van gekomen om jullie blog te volgen. Vandaag dacht ik... Ik ga nu eens kijken. En wat blijkt? Het is alweer voorbij!! Heb net van alle dagen de verslagen gelezen en de foto's bekeken. Vandaar de pffft.... Zelfs het lezen was een hele klus, laat staan het schrijven! Wat een geweldig mooie ervaring moet dit geweest zijn! De foto's die voorbijkomen... Daar moet je in werkelijkheid toch kippenvel bij hebben gekregen?
Zo mooi! Ik weet niet of jullie nu thuis zijn of (bijna) onderweg, maar hoe dan ook: een goede thuisreis en geniet nog lang na samen!