Dag 4, Groveland

Nederland, Haarlemmermeer

01-06-2014 05:55 - Groveland,Verenigde Staten
Vanmorgen zijn we om 6 uur opgestaan. We waren allemaal rond 4.00 al wakker, we hebben nog steeds een
beetje last van jetlag. Maar dat kwam mooi uit, want we hadden een lange dag voor de boeg. Vanuit Manteca zijn we via de zuidingang Yosemite binnengereden. De eerste stop was Mariposa Grove met zijn sequoia's. Daar staat o.a de Grizzly Giant, een boom van 1800 (!) jaar oud. En de Tunneltree. Daarna zijn we via Tunnelvieuw en de de Bridalveill Fall doorgereden naar onze camping in Groveland. Hier zullen we twee nachten blijven. morgen weer naar de Valley!

Alle reacties bij dit bericht Archie - 01-06-2014 23:10
Wat een schitterende omgeving en ook die blauwe lucht........!!
Dick - 01-06-2014 10:40
Oeps. Te snel op reactie gedrukt. Vanaf deze kant veel plezier en ik kijk weer uit naar de volgende verslagen.
Dick - 01-06-2014 10:37
Schitterend zeg. Wat een prachtig gebied. Ik denk dat ik ook maar eens ga sparen
Netty - 01-06-2014 08:42
Wat een prachtige natuurschoon daar aan de andere kant van de aardbol, mooie foto s! Het is ook zo leuk dat we een stukje met jullie kunnen meereizen via dit reisverslag. Have fun!