Roadtrip USA 2014, van SAN Francisco naar Los Angeles

28 mei 2014 - 22 jun 2014

Dit reisverslag gaat over onze allereerste Amerikareis, n het jaar 2014.
Dit verslag is destijds via een andere Blog- aanbieder gemaakt. Helaas was het niet mogelijk om nieuwe verslagen van volgende jaren toe te voegen. Via Pindat is dit wel mogelijk.
Vandaar dat ik nu de vorige verslagen ga overzetten en verslagen van onze komende (Amerika) reizen hier ook te plaatsen

Onze eerste USA roadtrip: wat een groot avontuur om plekken te bezoeken die je alleen uit films kent (voornamelijk westerns)
Als kind keek ik daar al graag naar, en dat is nooit meer weggegaan. Geweldige vooruitzichten.

We reizen met z’n vieren, Tim en Annette en Bert en ik, in een camper van Road Bear (30 ft). Een flinke joekel voor beginners dus.

De reis begint in San Francisco en eindigt in Los Angeles, ( bekend als het klassieke rondje Zuidwest USA)

We rijden ca 4800 km.

Alle foto's van deze reis

De reisverhalen van Cobertsreizen volgen

Ontvang een email zodra Cobertsreizen een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis