Dag 23 en 24, Malibu Beach.

Nederland, Haarlemmermeer

21-06-2014 07:13 - Los Angeles,Verenigde Staten

Door Coby:
Het is omgevlogen. We zijn nu bezig met de spullen in te pakken, morgenvroeg gaan we onze camper inleveren.
De oorspronkelijke planning was eigenlijk dat we vandaag pas in Los Angeles zouden aankomen, maar we hebben besloten een dagje eerder te gaan. Zo konden we nog een dagje de stad bekijken. Het was wel even doorkarren helemaal uit Needles, maar uiteindelijk viel het wel mee. We kwamen gisteren, dag 23 , rond half vier aan.
Vandaag zijn we met de bus naar Santa Monica Beach gegaan. Daar is een opstapplaats voor de Hop on- Hop off bus.
We hebben kaartjes gekocht en ons naar Beverly Hills en Hollywood laten vervoeren.
Het was leuk om over de Walk of Fame te lopen en de grote witte letters "Hollywood" boven op de bekende heuvel te zien. Geen celebs gezien overigens. Annette en ik wilden nog bij Brad Pitt op de koffie, maar helaas, hij was niet thuis ;-)
Zo meteen onder de wol, het wordt een lange dag morgen.
Door Annette:
Nou de vakantie zit er weer op was geweldig leuk in heel mijn leven niet zo veel verschillende landschappen gezien als de laatste 3 weken. Nu weer op naar de groene weilanden in Wageningen ook weer fijn.
Laatste week weer van alles gedaan een enorme lange trail gelopen in Sedona waar we blijkbaar afslag gemist hebben want we eindigden bovenop een brug waar een drukke highway overheen liep. Zodat we ongeveer 8 km
langs deze weg moesten lopen om weer terug bij onze camping te komen.
Stuk route 66 gereden en de meest vreemde winkeltjes met daarin nog vreemdere verkopers en spulletjes gezien. Daar lag ook het dorpje Oatman aan, waar ezels gewoon loslopen en de winkels inlopen. Super grappig.
Vandaag met hop on bus door Los Angeles gereden was eerste uur heel leuk maar om weer terug te komen bij het beginpunt zijn we de rest van de dag mee bezig geweest. We konden geen bus meer zien. Wel over Walk of Fame gelopen en samen met Coby uitgekeken naar Brad Pitt helaas kwam die niet opdagen. Dus maar met onze eigen Brad Pitten terug naar de camper:) En nu de koffer pakken en weer gaan sparen voor volgend jaar.

Alle reacties bij dit bericht
Archie - 22-06-2014 11:40
Zo stil op de Hollywood boulevard!! Ook nog over de Sumset boulevard geweest? Wel erg leuk om ook eens die contreinen geweest te zijn, ook al was het zonder Brat Pitt!
Goede reis terug! Was geweldig leuk jullie te volgen en heb veel inspiratie daarmee opgedaan!!
Annemiek - 21-06-2014 08:04
Wat een geweldige vakantie hebben jullie gehad! Zo veel gezien! Goede terugreis!!!