Dag 22, Oatman en Needles

Nederland, Haarlemmermeer

19-06-2014 17:28 - Needles,

Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan, want Nedeland-Australië begon, en daar wilden we natuurlijk niks van missen.
Wat spannend was het weer. Na afloop zijn we gelijk vertrokken want we moesten om 11.00 van de camping af.
eerst gingen we via de Sittgreaves Pass naar Oatman. Dat is een oud mijnwerkersdorpje. Daar werden vroeger ezels gebruikt om de vracht te vervoeren. De mijnwerkers zijn vertrokken, de ezels zijn gebleven. Die lopen gewoon door het dorpje, alsof zij de eigenaars zijn. Zo grappig! 'S avonds schijnen ze de bergen weer in te lopen om overdag weer door het dorp te sjokken.
Daarna zijn we via de Route 66 naar Needles gereden, waar we een prachtige Camperplek aan de Coloradoriver hebben. Wel veel vliegen!

Alle reacties bij dit bericht
Groetjes van Henk en An - 20-06-2014 20:19
Een groot land met provincies waar Nederland in verdwijnt. Veel te zien, veel te doen veel kilometers te gaan en........de veel bezongen Route 66 !
Geniet ervan.
Archie - 19-06-2014 18:11
Tjonge, dag 22 alweer, de tijd vliegt! Leuk om eens live op R66 te kunnen rijden/staan, zelf had ik me een totaal andere voorstelling van: veel breder, veel drukker.......