Bryce Canyon - Torrey

Verenigde Staten, Wayne County

We hebben heerlijk geslapen vannacht, we waren allemaal moe van de hike. Mijn enkel is behoorlijk dik en heeft wat vreemde kleurtjes maar echt pijn doet het niet gelukkig. Voornamelijk het vocht wat er in zit maakt het lopen wat lastig, maar in de loop van de dag merk ik dat het wel beter gaat. Dolgelukkig ben ik met mijn charmante Teva-sandalen, die allerlei bandjes hebben om te verstellen.
Bij Bryce hebben we vóór vertrek nog de winkeltjes bezocht, waar we verleid werden door prachtige spulletjes. Naast de gewone boodschappen hebben Wilma en ik een prachtig “Native American” vaasje gekocht en Eduard nog een t-shirt. (Om zijn inmiddels indrukwekkende collectie aan te vullen) Vandaag brachten onze campers ons langs de prachtige UT-12. Één van de mooiste scenic byways van Amerika. We hebben wat fotostops gemaakt en de campers geparkeerd bij Kiva Koffeehouse. De bedoeling was daar een bakkie te doen maar zij bleken op maandag en dinsdag gesloten. Dus zelf maar koffie gezet en onderwijl genoten van het uitzicht daar. Aangekomen bij het RV-park bleek dat wij de mooiste plekken hebben. Het blijkt ook nog eens een zeer charmant park te zijn met alweer een giftshop met superleuke spulletjes. Er zit ook een geweldig grill-restaurant met een superleuke sfeer. Ze schenken geen alcohol maar je mag zelf je biertje of wijntje meenemen. De temperatuur hangt hier rond de 20 graden, morgen wordt het “sweaterweather”, met slechts 17 graden. Da’s nog eens wat anders dan de temperaturen in Las Vegas.

Sterkte met je enkel. Leuk om jullie in dat mooie landschap op de foto te zien.