Page - Grand Canyon

Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Vanmorgen zijn we iets later vertrokken dan de bedoeling was, want bij het afkoppelen van de rioleringsslang bleek dat onze wc verstopt zat. Arme Bert, die is daar wel zo’n drie kwart mee bezig geweest. En da’s geen fijn klusje. Maar het was gefixt en na een kleine opfrisbeurt konden we dan vertrekken. We hebben een tussenstop gemaakt in het plaatsje Cameron, bij een soort van tradingcenter. Dat bleek een aangename verrassing. Heel mooi opgezet met allerlei leuke spullen en er zat een restaurant bij. Daar hebben we wat gegeten en ook dat was weer een aangename verrassing. Het was een soort van Indiaans restaurant, heel vriendelijk geprijsd, het zag er allemaal verzorgd uit en het was ook nog eens lekker. Wat wil je nog meer!
Daarna zijn we verder gaan rijden. We komen veel Cruise America campers tegen, waar wij ook in rijden. De meeste bestuurders van die campers zwaaien vrolijk als ze ons tegemoet komen. Wij zwaaien vrolijk terug. Alleen zat er net één bij die bij het zwaaien niet op zijn stuur lette en die reed bij Wilma en Eduard zo de zijspiegel aan gort. Ze reden nodig door ook :-( Dat was balen!! Gelukkig waren we bijna op de camping en mocht Wilma de telefoon van de parkranger gebruiken om met de servicelijn van Cruise America te bellen. Je bent nl verplicht om schade direct te melden. Onze mannen konden het euvel zelf provisorisch oplossen, en dat vonden ze prima bij Cruise America. Dus met een spiegel van Wilma en flink wat ductape kunnen we ons die paar dagen nog wel redden.
Tussendoor konden we ook nog een paar plaatjes schieten.