Dag 20, Sedona

Nederland, Haarlemmermeer

17-06-2014 17:41 - Sedona,Verenigde Staten

Door Coby:
Vandaag was het onze tweede dag in Sedona. Op de planning stond eigenlijk het huren van een Harley Davidson, maar de beste man was onlangs verhuisd naar een shop hier in het winkelgebied. No harleys anymore :-(
dus besloten we de wandelschoenen weer aan te trekken en de omgeving van Sedona te verkennen. Dat hebben we geweten!
Op advies van de campingbeheerder kregen we de tip de Huckaby Trail te lopen. We kunnen niet anders zeggen: Prachtig!
Alleen bleek er geen eind aan te komen. Na al enkele mijlen in de benen te hebben, besloten we de rivier over te steken via rotsen die daar lagen. Aan de andere kant lag namelijk de weg naar Sedona. Het was even zwoegen maar uiteindelijk stonden we dus op de weg. Enkele mijlen voor Sedona, op een weg waar het verboden is te lopen. Tja... Toch maar gedaan want
teruglopen was geen optie. Wat waren we blij toen we het bordje Sedona zagen. Daar stond teen stel die ons wel op de foto wilde zetten, een lift zat er helaas niet in. Eenmaal in het stadje hebben we de boel geblust met bier, cola en pizza. Terug op de camping bleek dat we nieuwe buren hadden, Fam. Vanderveer.
compleet met Hollands KNVB shirt en voetbalpetje. Werd het weer gezellig! Daarna hebben we de voetjes geblust in de Creek hierachter. 'S avonds zijn we gaan eten in Sedona, de Cowboysclub "Silver Saddle" . Dat was leuk. We hebben rattlesnake gegeten ( onder het motto: je moet alles een keer doen in je leven, het smaakte overigens nergens naar, leek een beetje op kip)
en Buffalo. Lekker hoor!

Alle reacties bij dit bericht
Archie - 17-06-2014 21:00
Jammer dat het motortochtje op de HD niet door ging, met name voor Bert, denk ik, maar daardoor toch weer andere mooie dingen gezien, toch?