Las Vegas, Strip

Verenigde Staten, Las Vegas

Onze laatste dag in Las Vegas.
Vanmorgen hebben we na het ontbijt eerst de auto teruggebracht bij de verhuurder. Die heeft een locatie bij het Treasure Island hotel, wat op loopafstand ligt van ons hotel, dat was wel prettig. Het ligt pal tegenover het Venetian, dus die hebben we als eerste bezocht.
Daarna even bij Caesars Palace gekeken. Die ziet er ook waanzinnig uit van binnen. Vervolgens het Bellagio met de glazen bloemen aan het plafond in de lobby en de waanzinnige binnentuinen. De glazen bloemen zijn van de kunstenaar Dale Chihuly en het schijnen er meer dan 2000 te zijn. De tuinen krijgen om de 3 maanden een ander thema en worden dan volledig omgebouwd. Ja, t mag wat kosten! En dan de beroemde fonteinen nog natuurlijk.
Daarna nig even de Miracle Mile shops van Planet Hollywood binnen gewandeld, daarna vonden we het wel welletjes.
Morgen de camper ophalen!

Wat een grootsheid en die glazen bloemen. Prachtig. Van al die bijzondere nieuwe indrukken zou je bijna niet kunnen slapen. Veel plezier met de volgende fase van de reis.