Torrey (Burr Trail)

Verenigde Staten, Wayne County

Vanmorgen ging de wekker om 7:00 want we gingen de jeep ophalen voor onze trip van vandaag. De jeep hadden we thuis ruimschoots van tevoren al besproken. De bedoeling was om Cathedral Valley te rijden. Om daar te komen moet je eerst een stukje door een rivier en vervolg je de route via een onverharde weg. Vandaar de jeep. Nu heeft het dus de hele nacht geregend en het is slecht in te schatten hoe de wegconditie dan is. De Burrtrail hadden we achter de hand als alternatief en deze bleek wel mogelijk. Hier rijd je een stuk verhard en een stuk onverhard. Absoluut geen spijt van, prachtig! Je kijkt je ogen uit naar het landschap wat er steeds weer anders uit ziet. De weg was hier en daar glibberig en zelfs onze 4-wheel drive had er op enig moment moeite mee. Maar alles ging goed, de auto zag er niet meer uit. Alles onder de modder en rode pulp. De auto hebben de mannen voor we hem inleverden flink door de wasstraat gehaald zodat we hem weer netjes konden inleveren. Het weer was vandaag wisselvallig, met af en toe een buitje en dan weer zonneschijn. Wel een beetje aan de kille kant met 17 graden. Morgen vertrekken we naar warmere oorden

Prachtige foto’s weer. Dat is toch wel supergenieten.