Op weg naar Zion NP

Nederland, Haarlemmermeer

Vanmorgen zijn we vroeg op gestaan, wat voor mij een makkie is. Ik kamp nog steeds met een jetlag. Maar dat kwam vandaag goed uit, want we wilden naar de Outlet Mall hier in Vegas. We gingen op pad en met een half uurtje stonden we op de parkeerplaats waar we onze camper stalden ( de camper bevalt prima trouwens, maar dat terzijde)
Wat een Walhalla die Outlet. Natuurlijk weer vreselijk veel gekocht, maar ja, een Levi’s spijkerbroek voor $ 39,- is een koopje, om maar even een voorbeeld te noemen. Om een uur of drie vonden we het welletjes en vertrokken we richting Zion National Park. Onderweg nog een Trading-post bezocht waar ik een mooi boekje met foto’s heb gekocht.
De weg was prachtig om te rijden, absoluut geen straf om hier met je campertje te rijden. Aangekomen de camper gestald en een biertje/wijntje open getrokken.
We zitten trouwens ook weer in een andere tijdzone, het is hier een uurtje later. De temperatuur is prima! En het uitzicht niet te beschrijven zo mooi!