Las Vegas- Mesquite

Verenigde Staten, Mesquite

Vanmorgen uitgecheckt bij hotel Paris. We hebben heerlijk ontbeten bij La Salsa Cantina voor een prikkie! Waarom ontdek je zulke plekjes altijd op het laatste moment? Met een taxi zijn we naar Cruise America gegaan om de camper te halen. De taxichauffeur reageerde wat verontwaardigd bij het afrekenen want ik gaf per ongeluk 1 dollar fooi. Vond hij niet zo leuk, dus maar snel opgehoogd naar de 20% fooi, wat hier de standaard is. De afhandeling bij Cruise America verliep snel, iets te snel, want de man die de uitleg gaf ratelde zo snel dat hij bijna niet te volgen was. Vervolgens zijn we naar de Walmart gereden om proviand in te slaan. En daarna weer naar onze overnachtingsplek bij Sun resorts RV park in Mesquite. Prima locatie, al is het hier ook nog bloedheet. Maar de komende dagen schijnt de temperatuur wat aangenamer te worden.
Na het opruimen van de inhoud van de koffer en de boodschappen hadden we het wel gehad maar toen was het ook bijna bedtijd