Dag 1 SAN Francisco

Nederland, Haarlemmermeer

Dag 1
29-05-2014 05:41 - San Francisco,Verenigde Staten
Door Coby:
Gek dat je bijna op dezelfde tijd aankomt als het moment dat je vertrekt, alsof destijds stilstaat.
We zijn in San Francisco! Om 12,25 lokale tijd landde het vliegtuig, waarna wij met een shuttlebus naar het hotel werden gebracht. Nadat we onszelf enigszins wat opgefrist hadden zijn we de stad een beetje gaan verkennen en hoe kan je dat nou beter doen dan met de beroemde Cablecar. Wat een grappig systeem! Dit behoorlijk ouderwetse vervoermiddel bracht ons tot Fisherman's Wharf, een leuk stukje van de stad. Wel veel toeristische winkeltjes, maar gezellig is het er zeker! Toen nog even doorgelopen naar Pier 39, wat zo grappig is dat daar altijd zeeleeuwen liggen te luieren op een soort van drijvende dokken. Zo grappig! Daar kun je uren naar kijken. En wat een herrie maken die beesten .Daarna zijn we verder gelopen naar Lombard Street, de staat met de meeste bochten ter wereld.
En toen was de pijp echt leeg. We hebben de eerste de beste taxi aangehouden en die bracht ons weer naar het hotel.
Zo nog even lekker douchen en dan gaat het lampje uit!

Alle reacties bij dit bericht
Tiny - 29-05-2014 08:54
Een lange reis achter de rug en meteen al actief! That's the spirit! En dan die snackbar met die auto er in. ....die je normaal alleen in films ziet...Super! Hele fijne tijd enne..tot de volgende x
Dick - 29-05-2014 08:40
Goed te lezen dat jullie het nu al naar je zin hebben. Benieuwd naar het volgend hoofdstuk. Heel veel plezier daar.
Netty - 29-05-2014 06:41
Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Leuke foto s. Veel plezier samen en we kijken uit naar het volgende verslag. (Met toto alles oké, ze doet alsof ze thuis is).