Zion National Park

Verenigde Staten, Springdale

Vanmorgen ging om 7:00 de wekker, want vandaag gingen we Angels Landing lopen. Dat is een pittige wandeling een berg op. Je komt 21(!) switchbacks tegen (soort van haarspeldbocht) en sommigen zijn niet voor de poes!
De reden dat we vroeg wilden vertrekken is omdat het ‘s morgens vroeg nog in de schaduw ligt, en dat wandelt een stuk prettiger. Het is 2 mijl naar boven tot aan het uitzichtpunt Scout’s Lookout, en dan hetzelfde weer terug. Supermooi, met verre uitzichten maar je wandelt ook tussen enorme steile wanden door. De beloning bovenaan is geweldig!
Na de hike hebben we wat gechilled bij Zion Lodge, waar we frisdrank en wat lekkernijen hebben gekocht. Die hebben we lekker opgepeuzeld in het gras daarbij. Na de hike lekker chillen bij de camper met een zeer toepasselijk boek .

Het ziet er allemaal geweldig uit dat is volop genieten .

Lies meijer 2022-09-11 17:29:50

Mooie plaatjes . Niet te hopen dat hetzelfde gebeurt als in het boek. Let maar goed op elkaar 😊

Annette 2022-09-11 17:37:11

Wat mooi, krijg ook zin in zo'n reis. 😍 Maar het is fijn dat jullie weten wat je zeker moet zien.