Lander

Nederland, Haarlemmermeer

Door Coby. Vandaag pakken we onze biezen en gaan zuidwaarts. Nog een paar dagen en dan moeten we weer in Denver zijn. We rijden via Dubois naar Lander, daar gaan we overnachten. We moeten weer een stukje naar boven in Grand Teton NP. Herkansing voor Schwabacher Landing! En weer missen we de afslag. Nou ja, dan zal het wel zo moeten zijn. De weg naar Lander is prachtig trouwens. We zien bossen, prairie en stromende rivieren. Ook zien we een stel antilopen op de vlakte en in de verte nog een kudde bizons. Wat bijzonder toch. We komen door Dubois, grappig plaatsje. We stoppen om daar een kijkje te nemen en voor een kop koffie. Bert spot weer de zoveelste mooie auto, een Pontiac Firebird. Hij kan zijn hart hIer ophalen. Ik stond laatst voor een pick-up, waarvan de motorkap boven mijn schouder uitkwam. Ik geloof dat onze Fiat 500 net zo groot is als een wiel van die auto. We eindigen bij RV park Sleeping Bear net buiten Lander. Een verrassing, want vanaf de weg ziet het er niet uit. Maar het blijkt een kleinschalige Campground met zeer prettige plekken een geweldige doucheplekken. Wij zijn blij :-)

Door Tim:

Vandaag 31 graden Celcius in klein plaatsje Lander Wyoming , tussen twee indianen reservaten in gelegen RV park " Sleeping Bear " De eerste indruk bij aankomst was sceptisch .. , maar 5 prima perfecte , en compleet uitgeruste bandkamers op de campsite , en mooie plaatsen om de Camper fatsoenlijk neer te zetten , zonder dat we een half uur bezig zijn om de wagen een beetje waterpas te krijgen ...( wel zo geriefelijk tijdens het slapen ...)
USA " ..My favorite country "..? Zeker !!! Twee keer nu bezocht maar nu zeker van ....De ruimte ,... de uitgestrekte vlaktes ..het klimaat en zeker de vriendelijkheid van de mensen hier.... Maar ja ... 35 jaar te laat !!... Om nu nu nog de oversteek te wagen , wat overigens een solo onderneming zou worden , gezien het feit dat ik Annette echt niet mee krijg ... En het feit dat mijn kansen op de arbeidsmarkt toch ook hier niet al te groot meer zijn .... Alles piept en kraakt ,