Naar Silverthorne, Colorado

Nederland, Haarlemmermeer

8/09
Vanmorgen we vertrokken van de KOA camping in Grand Junction. We vonden het een ongezellige boel daar, vaak langs de Highway, op een ondergrond van kiezelstenen. Het aanwezige zwembad stond leeg. De eindbestemming is Heaton Bay Campground in Silverthorne.
Het rijden ging vlot en we besloten een stop te maken in het stadje Frisco. Wat een ontzettend leuk stadje! Allemaal leuke winkeltjes, restaurantjes, leuke huizen, we waren helemaal enthousiast. Nu had ik Frisco al in mijn Roadbook staan, omdat je hier een hele mooie fietstocht kan maken. Je wordt dan met een shuttle naar een plek gebracht, daarna fiets je zelf terug. Helaas hadden we daar niet genoeg tijd voor. We houden het in gedachten voor de volgende roadtrip, even 2 nachten dan inplannen hier. De omgeving is ook supermooi.
Tegen de Rockies aan en de herfstkleuren worden hier al zichtbaar. De keuze voor Heaton Bay Cg is wat minder gelukkig gekozen. Niet dat het niet mooi is, het is supermooi! Maar midden in de natuur met geen dumping station om onze camper te legen. Das niet handig, want we moeten hem morgen inleveren. We hebben hem vanmorgen op de KOA al geleegd, dus we kunnen niet meer in de camper douchen of naar de w.c. Dan maar in de bosjes, haha. Niemand die het ziet, behalve misschien yogi bear, want het is hier bear county. Al hoewel, die komen we liever niet tegen.
We hebben de koffers al gepakt. De buren verderop hebben we blij gemaakt net een doos vol boodschappen die we over hebben.
Morgen naar het hotel in Denver voor onze laatste overnachting van deze vakantie.