Denver

Nederland, Haarlemmermeer

Door Coby. Camper net ingeleverd bij Road bear. We knepen hem een beetje, want we hebben immers schade. De eigenaar wachtte ons op en liep hoofdschuddend om het gevaarte heen, zichtbaar geërgerd over zoveel dommigheid. (We hadden de luifel niet dicht gedaan toen we op pad gingen, die werd met windkracht 10 weggeblazen. )
Gelukkig viel het financieel heel erg mee, bovendien hebben we een goede verzekering. Nu met een taxi naar het hotel gebracht. Kunnen we vannacht lekker op een zacht bed slapen ipv de harde bedjes in de camper :-)

Laatste uitstapje, we hebben de hele middag nog. Mooie gelegenheid om een kijkje in Denver te nemen. We nemen de trein naar Union Station, en bezoeken Lower Downtown, LoDo in de volksmond genoemd. Wat een leuke stad!! Er gebeurt van alles, op iedere hoek van de straat artiesten, overal terrassen en de meest vreemde figuren lopen rond. We zijn een terras opgedoken en hebben onze laatste hamburger met frites verorberd. En onze ogen uitgekeken. Ik moet zeggen: SAN Francisco is absoluut nr 1, maar Denver is een hele goede nr. 2. Super leuke stad. Nu weer in het hotel met frisgewassen haartjes. We zullen vanavond wel redelijk vroeg onder de wol gaan, morgen een lange (reis)dag. Iedereen in Nederland bedankt voor het meereizen/meelezen en voor de
reacties!

Door Annette:
En toen was de derde week ook alweer voorbij. Het was weer een mooie vakantie dankzij onze personal
trip advisor: Coby. Amerika blijft een prachtig land met zoveel verschillende landschappen en natuur.
De laatste dagen hebben we in Denver doorgebracht. We hebben lekker bij het zwembad gezeten. Wat met zon en 30 graden niet heel vervelend is. Ook zijn we naar Colorado Mills geweest, een enorme shoppingmall,
waar onze ogen groter waren dan onze koffers. Teruggekomen bij de camper met onze mooie aankopen dus een flink probleem. Uiteindelijk de handdoeken maar achtergelaten en met veel moeite de koffers dicht gekregen. Vandaag nog even naar het centrum van Denver geweest. Dit was superleuk, want er was een soort festival met allerlei straatmuzikanten en er liepen de meest vreemde figuren rond. Dus heerlijk op een terrasje gezeten, lekker gegeten, en naar mensen zitten kijken. Nu heerlijk relaxen op de hotelkamer en morgen weer naar huis :)