Las Vegas

Nederland, Haarlemmermeer

Deze vakantie staat in het teken van vervoer. Of eigenlijk geen vervoer. Vanmorgen zijn we verhuisd naar Sams Town RV park, omdat die een shuttlebus heeft naar Downtown en de Strip. Zelf er naar toe rijden is geen optie ivm drukte en parkeren. Dus we gingen bijtijds op pad. De bus stond er al, jippie! Alleen hij ging maar niet. We zaten er al een half uur in, de chauffeur was maar aan het heen en weer beren en aan t bellen. Eindconclusie: bus stuk, geen shuttle. Grrrrr... en nu? We waren zelf ook wat aan het heen en weer lopen want we hadden geen idee wat nu te doen. Hier en daar geïnformeerd, bleek het OV ook prima te werken. Dus dat maar gedaan. We gingen eerst naar Freemont Street, Downtown. Daar waren wij de vorige keer niet geweest. Dat was gaaf om te zien! Het is overdekt en over de hoofden van het publiek vliegen liefhebbers aan lijnen boven de straat.
Daarna hebben we de bus gepakt naar de Strip waar we wat rond gewandeld hebben. Het is echt een gekkenhuis, je kijkt je ogen uit. En dat alles bij een temperatuur van 45 graden!