Valley of Fire

Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag zijn we de dag begonnen met een ontbijtje bij een Italiaans restaurantje hier in het hotel. Waar de koffie zowaar lekker was. Want over het algemeen vinden wij de koffie hier niet te pruimen. Daarna zijn we naar de Valley of Fire gereden. Die deed zijn naam eer aan. Het was er bloedheet! Ook hier is de hitte wat extremer dan normaal. Het lopen van trails werd afgeraden. Hebben we dus ook maar niet gedaan. Was ook niet nodig want de Scenic Drive door het park is prachtig! We hebben wat stops gemaakt langs de weg en prachtige plaatjes kunnen schieten.
Daarna zijn we teruggereden naar Vegas waar we ook weer heerlijk hebben gegeten in het hotel hier. In de avond hebben we Stratosphere Tower bezocht bij het gelijknamige hotel. Die is 350 meter hoog. Er is een observatiedek zowel binnen als buiten. Je hebt er 360 graden uitzicht over de stad en de woestijn. Geweldige ervaring ook weer

Prachtig

Ellen 2022-09-05 16:09:07

Mooi hoor! Die toren ook, wauw!!! Geniet er maar lekker van! Knuffel van ons en die bolle 😝