Zoek de connectie

Italië, Montelupo Fiorentino

Vandaag was het even zoek van de connectie van de VDD naar de Via Franceniga (VFR). Ik moet van Florence naar San Miniato zien te komen. Met de kaarten die ik gisteren op de kop wist te tikken ging dat redelijk goed. Om Florence uit te komen was eigenlijk redelijk makkelijk. Ik hoefde niets anders te doen dan naar de rivier Arno lopen en vervolgens in westelijke richting de rivier te volgen. Lekker vlak en kan niet verdwalen. In de middag zette ik koers naar waar ik nu verblijf.
Het weer was bewolkt en zo nu en dan een spat regen. De temperatuur was weer mild rond 19c of zo.
Naar San Miniato is nog 17 km, die doe ik lekker morgen als een kort traject en dan overmorgen de VFR op.
Had gisteravond nog samen gegeten met Grazia we hadden een hoop lol en zij heeft nog even in m’n VFR boekje aangegeven waar ik het best kan snurken. Dus voor morgen ga ik dat zo even regelen.
Ik ben eerlijk gezegd niet zo’n liefhebber van Google translate. Ik geloof niet in gemak en de zucht ernaar.
400km 17 etappes te gaan

As a matter of an additional service to the readers I did the google translate for you. Now this is what you get with Google translate in stead of Ad’s Denglish:
‘Today we were looking for the connection of the VDD to the Via Franceniga (VFR). I have to get from Florence to San Miniato. With the cards that I knew yesterday on the head, it went reasonably well. Getting out of Florence was actually pretty easy. I did not have to do anything other than walk to the river Arno and then follow the river in a westerly direction. Nice and flat and can not get lost. In the afternoon I set course for where I now stay. The weather was cloudy and every now and then a splash of rain. The temperature was mild again around 19c or so. To San Miniato is still 17 km, I do it tomorrow as a short route and then the day after tomorrow the VFR. Had dinner together last night with Grazia we had a lot of fun and she has indicated in my VFR booklet where I can snore best. So for tomorrow I'm going to arrange that. I'm honestly not a fan of Google translate. I do not believe in convenience and the desire for it.’
It is not too bad I must admit but tomorrow I will do Ad’s Denglish again.
400km to go in 17 daytrips.