Dag 42

Duitsland, Kissing

Ik heb prima geslapen in de hostel. Vandaag stond weer in het teken van de schoenen. Ik had gisteravond in de hostel nog de schoenen uitgeprobeerd die ik gisteren gekocht had. Het voelde toch niet goed dus ik heb ze teruggebracht. In een andere winkel ben ik gaan kijken en daar was meer keus in mijn maat. Dus daar heb ik nu een paar Lowa schoenen vandaan schrik niet maat 48.
Ik liep er fluitend op weg maar na 10km met zak werd het toch weer gevoelig aan m’n linkervoet hoewel niet zo erg als dat t was. Afwachten maar of het met inlopen verbetert. Morgen ruim 30km op het programma. De route vandaag was kort en niet zo interessant.
Voor de statistici het was vandaag dag 42 en ik heb 1183 km afgelegd.
Oh ja en het is opeens gewoon koud. Vandaag kwam het kwik ook weer niet boven 13c uit en morgen ochtend wanneer ik de deur hier uitloop voorspellen ze 3c

Today it was shoe day again. I returned the shoes I bought yesterday and got myself another pair from a store with more choice in my size (13).
They seem a bit better then my old ones. But need to wait a bit to make final judgement.
Today was day 42 and total distance walked 1183 km.
by the way I’m 2 days it went bloody cold here. Woolly time!

Echt leuk om je belevenissen en overpeinzingen te volgen van een afstandje. Wat een zoektocht om goede wandelschoenen te vinden zeg! Ik lees snel verder of de 30km is gelukt met de nieuwe schoenen...sterkte nog met de kou!