Van het padje af

Italië, Partschins - Parcines

Ik ga van het padje af dat wil zeggen de loopvariant van de via Claudia augista en stap over op het fietspad. Ik ben de geitenpaadjes een beetje zat. Ben er gewoon niet goed in. Liep vandaag een heel stuk langs de Etsch. Die hebben ze helemaal rechtgetrokken dus ernaast lopen leek op lopen langs het Amsterdam Rijnkanaal. Lekker rechttoe recht aan allen geen geklots naast me maar geklater. Zat ik gisteren nog in een heel appartement voor €35 nu moet ik het voor hetzelfde geld doen met een piepklein kamertje. Wel met eigen douche en wc overigens.
De route vandaag was wel weer prachtig door appelland. Overigens zag ik vandaag de eerste wijngaarden weer. Het weer zat ook weer mee.

Today I decided to leave the route and from now on follow the bicycle version of the via Claudia Augusta. The goat paths drive me mad. I am just not good in that.
Today I did that for some time already following river Etsch. It was almost like home. Straight and flat. The only difference is the sound of the water.
Yesterday I had an apartment for €35 today I have a very small room for the same money. Actually I do not care as long as I have an bed and a roof over my head. The route today went through appelland again. Where you look apples are grown but some vineyards start to appear too.