Wein Weib und ....

Duitsland, Weikersheim

Vandaag heb ik dan op de Romantische Strasse gelopen. Fijne route, vrij goed aangegeven. Wat ik nu ook heb is een routeboekje. Dat is erg handig. Niet alleen voor de route maar ook voor andere handige informatie zoals overnachtingsmogelijkheden. Dus het lopen ging weer prima en omdat Betty me vandaag komt opzoeken had ik gisteravond al een hotel gereserveerd in Weikersheim. Ik ben al gearriveerd. Betty moet zo aankomen. Alles ziet er leuk uit en het hotel is ook super. Vandaag ging de route door het Tauberdal. Dat staat dan gelijk weer voor heel veel wijnbouw. Dus alles is hier wijn wijn wijn wat de klok slaat. Dat wordt dus nog wat zo lekker eten samen met Betty met een goed glas wijn erbij. Verder was er nog een klein beetje regen onderweg.
Maakte vanmorgen nog een praatje met de eigenaar van de gasthof. Dat is ook een hard leven. Eigenlijk moet de eigenaar alles doen personeel is lastig en dan moet je het ook nog maar zien te krijgen. Ik zie onderweg veel gasthöfe die ermee gestopt zijn.

Today I entered the so called romantiache strasse. The track is signposted pretty well. I also have a small printed guide with the track but also places to sleep.
Betty arrived today. Hurray!! So I booked accommodation yesterday night. That gave me a pretty relaxed feeling all day. I just needed to walk to destination hotel.
The weather was fine and there is a lot of vineyards here. We are now in a place called Weikersheim. Very nice.

Fijn weekend toegewenst met Betty!