De waterscheiding

Duitsland, Schillingsfürst

TIk was gisteren helemaal vergeten te schrijven dat ik eergisteren nog wat andere schoenen uitgeprobeerd had. Betty had m’n andere schoenen meegenomen, 2 paar nora bene. Ik leek wel de lelijke zus van Assepoester; ik paste er niet meer in. Een paar maanden geleden nog wel. De schoenen waar ik nu op loop zijn van voren iets te breed voor me en nu lijkt het wel of m’n voorvoeten breder zijn geworden. Dus ik loop nog steeds op de schoenen waar ik al de hele tijd op liep. Maar ze zijn niet helemaal ideaal. Ik heb er vandaag nieuwe binnenzolen ingedaan. Dat gaat al beter. Ja met die schoenen en de voeten.... het luistert allemaal zeer nauw (en indien verkeerd nauw zeer).
Vandaag versliep ik me. Ik had de wekker niet gezet en werd pas om 8u wakker. Nou ja rustig aan doen maar vandaag dan. Ik heb Rothenburg wat nader bekeken, over de oude kasteelmuur gelopen prachtige uitzichten.
Het weer vandaag was weer prachtig en omdat ik zo laat vertrokken was vond ik het na 16km ook wel prachtig. Ik had geen zin weer ergens tegen zonsondergang aan te komen.
Het was wel bijzonder dat ik ergens vandaag met slechts 1 pas de waterscheiding tussen Rijn en Donau ben overgestoken. Gek idee dat een druppel regenwater die ergens valt naar de Rijn gaat en een ander een cm ernaast de Donau instroomt.
Zit weer in een leuke gasthof.
Ook nieuw ivebreaker t shirt gekocht. De oude was door.

Today I must have walked with one single step from the Rhein area into the Donau area. And I arrived in Bavaria.
I forgot to write that Betty brought my other walking shoes. I did not fit them anymore. It looks like my forefoot has broadened it’s self a bit. So I still walk the same boots although they not ideal. Today I changed inner sole. That made life a bit better. I slept long today and I did a tour in Rothenburg so departed late. As a result I just walked 16km today.