Het bos was opeens omgetoverd.....

Duitsland, Bad Kreuznach

In haus Waldfrieden had ik een beetje dat vrinden op de fiets gevoel. Ik zat gewoon bij de mensen thuis aan de eettafel mee te eten. Het was weer bijzonder en ik kreeg ook nog een broodje gebakken ei mee voor onderweg.
Gisteren was ik nog vergeten te schrijven dat ik nog een heel stuk over de Rheingoldstrasse ben gelopen. Ik heb gekeken en gezocht en gezocht maar kon het niet vinden. Ook Wotan heb ik niet met z’n speer zien rondvliegen en de niet te missen reuzen Fafnir en Fasolt ik moet ze ergens gemist hebben. Het was helaas dus niet een zoekt en gij zult vinden dag. Maar ja dat was gisteren en misschien is het net als de weg het doel.
Vandaag ging het eerst nog door het bos maar toen was opeens als omgetoverd in wijngaard. Zo ver als ik maar kijken kon wijngaard met de wijnranken strak in het gelid. Ik had voor vandaag geen goede kaart dus het was een beetje een gepruts met de route maar goed ik ben uitgekomen waar ik wilde.
Voor de statistici dit was dag 21. Ik ben nu 653km onderweg

And all of a sudden the wood turned into....
It was a lovely guesthouse where I stayed in last night. I also got a sandwich fried egg bacon for lunch. There is so much kindness.
Yesterday I forgot to write that I walked the Rheingoldstrasse (trail). I look and looked for the gold and the characters in the opera Das Rheingold. But could not find anything. Anyway that was yesterday. Today’s route started in the woods again and all of a sudden some magic happened. The woods turned into vineyards. As far a I could see: vineyards vineyard vineyards.