M’n zak

Duitsland, Maihingen

M’n zak en ik zijn inmiddels vergroeid. Ik weet precies waar ik alles vind, hoe die op m’n rug moet en met welke fijne handgrepen ik m’n waterflessen, kaarten en poncho in en uit m’n zijvakken krijg.
Eigenlijk is de zak een beetje te groot en kennelijk veronderstelt een grote zak een grote heupomvang want ik ben denk ik toch aan het afvallen want ik moet m’n heupband steeds verder aantrekken. Ik heb nog 3cm en dan gaat het niet verder. Als dat zo doorgaat moet ik misschien wel op zoek naar een andere, kleinere zak.
Vandaag had ik zowaar zo ongeveer anderhalf uur regen. Ik vond het niet erg. Goed voor de natuur. Ik ben tot en met gisteren 35 dagen onderweg en in die tijden vrijwel niet geregend. Alles snakt ernaar. Dus ik klaag niet. Ik houd ook een beetje de weervoorspelling voor de passen in de gaten. Op de Rechenpas verwachten ze al sneeuw. En het gaat afkoelen hier.
In de middag werd het weer lekker 28 graden. De route was weer mooi en vrijwel vlak.
De slijtlaag van m’n linkerschoen is door. Ik denk dat ik op zoek moet 1 dezer dagen naar een nieuw paar.
Afgelegde weg 1023km

My bag
I am getting pretty much one with my backpack. Actually it is a bit too big. It looks like I started to lose weight and now the I need to tie the hip band tighter and tighter. There is 3cm left. So if I lose any more weight maybe need to look for other one.
This morning finally there was some rain. I walked one and a half hour in the rain. It was nice actually. In the afternoon sun picked up and temp rose to 28c.