Wisselvallig weer

Kroatië, Duće

Ook hier is het even wisselvallig weer.
Gisteravond begon het boven het eiland Brac, tegenover onze huidige locatie, te bliksemen.

Wij hebben tot een uur of 2 naar het schouwspel gekeken, totdat het ook begon te regenen.

Vanochtend startte de dag bewolkt, maar het klaarde nog goed op en konden we toch nog een beetje van de zon en warmte genieten.

Alle winkels waren vandaag gesloten ivm de nationale feestdag, daarom broodjes in de oven en bij de camper zitten oppeuzelen.

Vanavond gegeten bij het restaurant Local Bar&Kitchen, waar we vorig jaar ook zijn geweest. 'n IJsje gegeten bij een ander tentje.
Bjorn en Jens wilde terug naar de camper en Edwin en ik zijn naar Shooko beach bar gelopen voor een cappuccino en thee en nog 1 drankje.

Ondertussen is het weer een beetje regenachtig en kruipen we de camper in voor een koffie en thee binnen waar de jongens ook zitten.

Mooi die foto’s van het onweer/bliksem. Heb je daar een speciale manier voor om de foto op het juiste moment te maken of is een kwestie van geluk?

Harry 2023-08-05 22:30:01

Super mooi die “bliksem” foto’s! Enjoy 😉

Ellis van Dam 2023-08-06 03:46:00

Mooie foto’s zeg! Geniet er nog lekker van samen 😘

Evertine 2023-08-06 10:47:08

Thanks allemaal. De foto is gemaakt dmc een filmpje die wij maakte van t onweer en het moment van de bliksem deze film op pauze gezet en daarvan printscreen gemaakt. Anders is het haast onmogelijk, ben telkens met te laat😜